جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام لطیف صادقی - معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز یکی از مهم ترین نیازهای کشورمان تقویت وحدت ملی است، گفت: اختلاف و تفرقه تنها مسیر را برای نفوذ و توطئه دشمنان علیه انقلاب هموار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، امروز در نشست بصیرتی در قائمشهر با اشاره به این که انقلاب اسلامی موجب ایجاد یک تحول عظیم در جهان شد، گفت: امروز بسیاری از ملت های جهان در سایه گفتمان انقلاب اسلامی از خواب غفلت بیدار شده اند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی دست های شیطانی مستکبران را از دخالت در امور داخلی کشورمان قطع کرد، افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگوی بین المللی مورد توجه کشورهای جهان قرار دارد.

حجت الاسلام صادقی، استقلال و آزادی را بزرگترین و مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی برای ملت ایران برشمرد و بیان داشت: ملت بزرگ ایران در سایه همین استقلال و آزادی به پیشرفت های بزرگی دست پیدا کرده اند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از ملت های جهان زیر سلطه حکام دیکتاتور قرار داشتند، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی موجب آگاهی ملت ها نسبت به آینده شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز ملت های آزادی خواه جهان در برابر حکام دیکتاتور و مستبد خود با قدرت ایستاده اند، افزود: این همان درسی است که این ملت ها از انقلاب اسلامی ایران آموخته اند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، فرهنگ استکبار ستیزی را در جهان نهادینه کردند، گفت: امروز ملت بزرگ ایران پرچم دار فرهنگ استکبار ستیزی در جهان هستند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران با قدرت در برابر نظام سلطه ایستاده اند، بیان داشت: علیرغم همه تلاش ها و سرمایه گذاری های دشمنان علیه این ملت، اما امروز می بینیم که ایران اسلامی به الگویی برای سایر کشورها تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی به این ملت عزت و عظمت داده است، افزود: ایران امروز به هیچ عنوان قابل مقایسه با ایران چهار دهه اخیر نیست.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشور در همه امور وابسته غرب بود، خاطرنشان کرد: حاکمان وقت در هیچ اموری از خود اختیار نداشتند و در همه امور باید با آمریکا و دیگر کشورهای غربی هماهنگی می کردند که این همان ذلت و خواری یک کشور است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز در سایه خودباوری که امام خمینی(ره) به ملت ایران هدیه کرده، کشورمان در عرصه های مختلفی به یک قدرت منطقه ای و جهانی تبدیل شده است، افزود: همه پیشرفت هایی که امروز در کشور حاصل شده در سایه تحریم های گسترده آمریکا و همپیمانانش بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی نمی توانند این سطح از عزت و اقتدار ملت ایران را ببینند، بیان داشت: به همین دلیل امروز همه کشورهای مستکبر متحد شده اند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از مسیری که در پیش گرفته، بازدارند.

حجت الاسلام صادقی، ایجاد تفرقه و اختلاف میان مردم و مسؤولان را یکی از توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی داست و خاطر نشان کرد: آحاد جامعه باید هوشیار باشند تا فریب این حربه دشمنان نخورند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز یکی از مهم ترین نیازهای کشورمان تقویت وحدت ملی است، تصریح کرد: اختلاف و تفرقه تنها مسیر را برای نفوذ و توطئه دشمنان علیه انقلاب هموار خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت پرهیز از اظهارات تفرقه انگیز در کشور تأکید کرد و گفت: اظهارات و عملکرد مسؤولان باید در جهت وحدت و همبستگی ملی باشد، نه این که در کشور تفرقه و چند صدایی ایجاد کند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که همه باید بدانند بیان اظهارات تفرقه آلود کمک به دشمن در ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز وقت آن است همه گروه ها و جریان های سیاسی جامعه برای تعالی و پیشرفت نظام اسلامی متحد شوند.   

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha