جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
میثاق طلبگی

حوزه/معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه گفت: به منظور آشنایی طلاب جدیدالورود با فضای طلبگی؛ دوره «میثاق طلبگی» در مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه برگزار می شود.

حجت الاسلام سید توفیق رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به اهمیت آشنایی هرچه بیشتر طلاب جدید الورد با فضای حوزه و مدارس علمیه، اظهار داشت: به منظور آشنایی با محیط حوزه و نیز فضای طلبگی به همت مدرسه علمیه امام صادق(ع) دوره میثاق طلبگی ویژه طلاب جدید الورود سال تحصیلی 97 ـ 98 در این مدرسه برگزار می شود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه ادامه داد: این طرح نزدیک به 10 روز طول خواهد کشید و از نوزدهم تا بیستم تیرماه به طول خواهد انجامید.

حجت الاسلام رضایی تاکید کرد: در این طرح در حدود 65 طلبه برادر از سراسر استان کردستان حضور خواهند داشت.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه، ادامه اظهار داشت: این طرح هر ساله توسط این مدرسه علمیه برای طلاب جدید الورود برگزار می شود.

این استاد حوزوی ادامه داد: در این دوره میثاق طلبگی شاهد برنامه های متنوعی همانند افتتاحیه، برگزاری کلاس، اردو، برنامه اختتامیه و... خواهیم بود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده در این دوره مهمانانی از کردستان و نیز استانهای همجوار برای حضور در مراسم افتتاحیه، برگزاری کلاس، اختتامیه و... حضور خواهند یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha