جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله عیسی قاسم

حوزه/ حجت الاسلام محمد حسن خجسته عضو مجلس علمای بحرین گفت: طی دو سه روز گذشته درد شیخ عیسی قاسم بسیار زیاد شده بود و به زانو های شان رسیده و دیگر امکان حرکت نداشتند بنابراین شب گذشته به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ عیسی قاسم رهبر برجسته شیعیان بحرین از حدود ۴۰۰ روز پیش در اقامت اجباری است و دولت تحت تدابیر شدید امنیتی، اجازه درمان (کافی و به موقع) را نمی‌ دهد.

حجت الاسلام  محمد حسن خجسته عضو مجلس علمای بحرین در گفت و گو با خبرنگار سرویس بین المل خبرگزاری حوزه گفت: شیخ عیسی قاسم شب گذشته به وقت بحرین حدود ساعت ده تا ۱۱ شب تحت تدابیر شدید امنیتی به بیمارستان متقل شده است.

وی ادامه داد:  دلیل  انتقال ایشان به بیمارستان این بود که دوهفته پیش در منزل ایشان به لگنشان ضربه ای وارد می شود و ظاهرا لگن شیخ ترک خورده بود و از دوهفته پیش تا امروز حرکت ایشان خیلی سخت شده بود به طوری که با ویلچر تردد می کردند.

حجت الاسلام خجسته خاطر نشان کرد: طی دو سه روز گذشته درد ایشان بسیار زیاد شده بود، درد به زانو های شیخ رسیده و دیگر امکان حرکت نداشتند بنابراین ناچار شدند ایشان را شب گذشته به بیمارستان منتقل کنند.

روحانی بحرینی گفت: آزمایشات بر روی شیخ عیسی قاسم دیشب انجام شده و ایشان برای مداوا باید چند روزی در بیمارستان بمانند.

وی تصریح کرد: البته انتقال شیخ به بیمارستان با سختی مواجه بود و دستگاه های امنیتی اجازه نمی دادند و بعد از پیگیری های مداوم از طرف خانواده ایشان اجازه دادند که به واسطه آمبولانس شیخ به بیمارستان انتقال داده شود.

شیخ خجسته ادامه داد: فقط یکی از فرزندان ایشان همراهشون بود و فرزند دوم و دامادش که قرار بود داروهای ایشان را به بیمارستان انتقال بدهند، به دلیل ممانعت دستگاه امنیتی آل خلیفه نتوانستند به ایشان ملحق شوند و تا کنون در بازداشت به سر می برند.

وی در پایان گفت: حصر خانگی شیخ عیسی قاسم که از حدود 400 روز پیش آغاز شده معلوم نیست تا چه زمانی ادامه پیدا کند و هیچ طرفی در دولت و نظام هم پاسخگو نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha