جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کنفرانس «حسین برای همه» در شهر سکردو بلتستان

حوزه/ مانند هر سال امسال هم از طرف بزم علم وفن سکردو کنفرانس «حسین برای همه» با حضور علمای شیعه و سنی از سراسر کشور در شهر سکردو بلتستان پاکستان برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مانند هر سال امسال هم از طرف شورای علم وفن سکردو کنفرانس «حسین برای همه» با حضور علمای شیعه و سنی معروف از سراسر کشور در شهر سکردو بلتستان پاکستان برگزار شد.

مولوی عبدالله وارثی روحانی اهل تسنن در سخنرانی خود در این کنفرانس گفت: امنیت برای همه ضروری است و بدون امنیت نه کشور پیشرفت می کند و نه می‌توانیم به شعائر و عبادات خود را انجام دهیم.

دشمنان اسلام می‌خواهند میان شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند و آنها دشمن مشترک ما هستند و ما باید با پیروی از سیره حضرت امام حسین (ع) در برابر دشمنان خود و اسلام بایستیم.

حجت الاسلام والمسلمین مرزا یوسف امام جمعه مسجد نور ایمان کراچی هم اظهار داشت: این کنفرانس باید هرسال برگزار شود، چون این چنین کنفرانس هایی برای اتحاد بین مسلمانان ضروری است.

مولوی ابراهیم خلیل از روحانیون اهل سنت هم در سخنرانی خود گفت: باید به تعلیمات اسلام عمل کنیم زیرا با شعار دادن هیچ کاری درست نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha