پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
محمد رضایی

حوزه/ معاون سیاسی سپاه استان بوشهر گفت: اندیشه انقلاب اسلامی امروز قلب ملت ها را در نوردیده و در حال تبدیل شدن به گفتمان حاکم در قلب های مسلمانان جهان در مقابل استکبار و صهیونیسم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محمد رضایی امروز در جمع تعدادی از بسیجیان بوشهر، گفت: اندیشه انقلاب اسلامی امروز قلب ملت ها را در نوردیده و در حال تبدیل شدن به گفتمان حاکم در قلب های مسلمانان جهان در مقابل استکبار و صهیونیسم شده، از این رو امروز به صورتی بی سابقه در طول تاریخ، تمام استکبار و جریان حامی استکبار با تمام توان به تقابل با این اندیشه ی مهدوی و حسینی پرداخته اند.

معاون سیاسی سپاه استان بوشهر گفت: استکبار شرق و غرب هنوز ماهیت انقلاب اسلامی و عمق اندیشه حسینی و مهدوی این ملت و حامیان جهانی آن را درک نکرده اند، لذا با هرتلاشی و علی رغم تمام هزینه ها، این تفکر حسینی است که پیروز میدان در این تقابل اندیشه ها شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی استان افزود: ایجاد سه جبهه جنگ اقتصادی و روانی و عملی علیه مردم عزیزمان در همین راستاست که باید مراقب بود برخی ظاهر صلاح های سست پیمان و ساده اندیشی که در واقع  ناکثین و مارقین داخلی اند در فتنه قاسطین گرفتار خیانت، بدعهدی و ناامید کردن مردم نشوند که تاریخ ثابت کرده در تقابل حق در مقابل باطل، امید سران جبهه ی باطل به سست پیمانان و ساده اندیشان جبهه حق است تا از طریق آنها به انحراف واقعیت و پیروزی ظاهری در مقابل آن برسند.

رضایی بیان داشت: امروز نیز هم در جنگ های اقتصادی و هم روانی و هم عملی این دو روه میدان دار دشمن در داخل هستند و متاسفانه به واسطه برخی سوابق گذشته خود ممکن است برخی افراد ساده لوح نیز تحت تاثیر آنها قرار گیرند؛ اما جای خوشحالی دارد که ملت بزرگ ایران همچون ۹دی نشان داده اند انحراف برخی خواص تاثیری در راه ملت ندارد، زیرا پیوند امت و امام امت رابطه ی عمیق قلبی پیدا کرده است.

معاون سیاسی سپاه استان بوشهر اضافه کرد: امروز باید از دو دستگی و دوقطبی در جامعه پرهیز کرد و تمام وفاداران به نظام در یک صف و با اقتدار در مقابل جبهه فرعونی دشمن قرار گیرند و در این مسیر حمایت از مسئولین تحت فرامین امام مسلمین یک ضرورت است البته نقد حکیمانه، منطقی و قانونمند  مسئولین می تواند در پیشبرد و رسیدن به هدف کمک شایانی کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha