جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نادر رنجبر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه گفت: در دوره «میثاق طلبگی» طلاب هم با محیط مدرسه علمیه آشنا می شوند و هم اینکه می توانند ارتباط خود را اساتید و محیط درسی برقرار کنند.

حجت الاسلام نادر رنجبر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»» در استان کردستان، با اشاره به برگزاری دوره «میثاق طلبگی» در مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه اظهار داشت: برگزاری این دوره نقش بسیار مهمی در آشنایی طلاب جدیدالورود با فضای حوزه و مدارس علمیه دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه ادامه داد: اصلی ترین مزیت این طرح آن است که طلاب قبل از آغاز رسمی تحصیل، به صورت فشرده با محیط تحصیلی و ... مدارس علمیه آشنا می شوند و همین آشنایی، آغاز تحصیل را برای آنان آسان می کند.

این استاد حوزوی عنوان کرد: در دوره «میثاق طلبگی» طلاب هم با محیط مدرسه علمیه آشنا می شوند و هم اینکه می توانند ارتباط خود را اساتید و محیط درسی برقرار کنند که این امر می تواند در دوران تحصیل کمک شایان به رشد علمی طلاب جدیدالورود داشته باشد.

حجت الاسلام رنجبر اظهار داشت: در دوره «میثاق طلبگی» امسال در حدود 65 طلبه از 10 روز در مدرسه علمیه حضور خواهند داشت که این فرصت مغتنمی برای آنان محسوب می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه گفت: در این طرح شاهد برگزاری اردو، آشنایی طلاب با فضای مدرسه، برگزاری کلاس های مختلف و... خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha