چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عبدوس

حوزه/ عضو شورای مرکزی جامعه وعاظ با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد اغتشاش در کشور، گفت: امروز دشمنان از منافقین برای تحریک مردم و به صحنه آوردن آن‌ها و ایجاد اغتشاش استفاده می‌کنند، در حالی که منافقین و سلطنت طلبان مورد نفرت مردم قرار دارند، آن‌ها خائن هستند و هزاران نفر از این ملت را به شهادت رسانده‌اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام محمد تقی عبدوس در شب سالگرد شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از مسئولان نظام، در جمع زائران و مجاوران بارگاه رضوی تأکید کرد: شهید بهشتی حق بزرگی بر گردن این ملت دارد و نقش ایشان در پایه‌گذاری قانون اساسی به ویژه اصل مترقی ولایت فقیه و بنیان‌گذاری قوه‌قضاییه بی‌بدیل است.

عضو شورای مرکزی جامعه وعاظ با بیان این‌که شهادت شهید بهشتی شخصیتی کم‌نظیر، مجتهد، فیلسوف، عارف، آگاه، سیاستمدار و زبان‌دان بود، گفت: ایشان انسانی مظلوم بود و عده‌ای با دروغ و تهمت‌، به شخصیت ایشان ضربه زدند، در حالی که شهید بهشتی خوب زندگی و برای خدا و انقلاب خدمت کرد.

وی که از آثار تقرب به خداوند سخن می‌گفت، آرامش پس از مرگ را به عنوان یکی از این آثار معرفی و ابراز کرد: شهدا با پی بردن به این مسیر، به خداوند نزدیک شده و جان و مال خویش را با خداوند معامله کردند تا این نظام و انقلاب پایدار بماند از این رو اگر کسی به پیروی از اجانب قصد بیان مطالبی علیه نظام و یا تضعیف آن را داشته باشد، خیانت کرده است.

حجت الاسلام عبدوس خاطرنشان کرد: امروز دشمن در صدد وارد کردن فشار به رهبر، دولت و ملت ایران است تا ما را به زانو در بیاورد و در این شرایط ما نباید سخنی بر زبان بیاوریم که مردم را نا امید کند؛ امروز زمان دعوا و درگیری با یکدیگر نیست و همه باید دست در دست هم دهیم تا دشمن اصلی یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی را به زانو درآورده و نظام را حفظ کنیم و به طور یقین پیام شهدا نیز همین است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان  از منافقین برای تحریک مردم و به صحنه آوردن آن‌ها و ایجاد اغتشاش و مشکلات دیگر استفاده می‌کنند، در حالی که منافقین و سلطنت طلبان مورد نفرت و بی‌توجهی مردم قرار دارند، آن‌ها خائن هستند و هزاران نفر از این ملت را به شهادت رسانده‌اند.

حجت الاسلام عبدوس تصریح کرد: گمان نکنید با تحریم‌های آمریکا، جمهوری اسلامی ایران از بین می‌رود، ما شرایط بسیار سخت‌تری از این را تحمل کرده‌ایم به نحوی که در یک بازه زمانی تنها یک سیلوی گندم در کشور وجود داشت و یا زمانی که کشور در حال جنگ و بخشی از خاک این مملت در دست دشمن بود با این وجود این نظام پابرجا باقی ماند و امروز قدرتمند‌تر و در شرایط بهتری نسبت به گذشته قرار دارد هرچند فشار و سختی‌هایی نیز وجود دارد.

28/313

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha