شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 454570
۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
یادواره شهدای ترور

حوزه/ فرماندار شهرستان سقز گفت: رسانه های آزاد در جهان جنایات وحشیانه آمریکا که هر روز در سراسر دنیا روی می دهد را اطلاع رسانی کنند و به دنیا بفهمانند که آمریکا اولین ناقض حقوق بشر در جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مراسم تجلیل از خانواده شهدای ترور سقز، پیش از ظهر امروز با حضور خانواده های شهدا، فرماندهان نظامی ، طلاب و روحانیون، و... در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم، کامیل کریمیان، فرماندار شهرستان سقز اظهار داشت: در همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی و ترسی که استکبار از جمهوری اسلامی داشت، صدام را به عنوان عامل منطقه ای، علیه جمهوری اسلامی به بهانه های واهی شوراند و با این کار به دنبال ساقط کردن نظام نوپای ایران بود.

فرماندار شهرستان سقز ادامه داد: از سوی دیگر دشمنان با تجهیز گروهک های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدامات تحریک آمیز همانند ترورو، بمب گذاری و... را در کشور برای تضعیف پایه های نظام گسترش دادند که خوشبختانه هوشیاری و بصیرت ملت ایران به ویژه مردم استان کردستان و شهرستانهای مرزی همانند سقز باعث ناکامی این دسیسه شد.

کریمیان با تاکید بر اینکه رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) یکی از عوامل مهم در ناکامی دشمنان و به ویژه تروریست ها بود، اظهار داشت: خوشبختانه بعد از امام(ره)  و با سکانداری مقام معظم رهبری و نیز همراهی مردم انقلابی ایران، توطئه های دشمنان در زمینه ضربه زدن به انقلاب اسلامی تاکنون به بن بست خورده است.

این مقام مسئول بیان داشت: امروز آمریکایی های مدعی حقوق بشر، در جهان اسلام حامی دولت ها و حکومت هایی همانند عربستان می باشند که حقوق بشر در آنها جایی ندارند.

وی با تاکید بر اینکه تمام هم و غم رسانه های بیگانه ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است، گفت: باید رسانه های آزاد در جهان، جنایات وحشیانه آمریکا که هر روز در سراسر دنیا روی می دهد را اطلاع رسانی کنند و به دنیا بفهمانند که آمریکا اولین ناقض حقوق بشر در جهان است.

 در پایان این مراسم از خانواده های شهدای ترور و جانبازان شیمایی این شهرستان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha