جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یوسف عیاسعلی

حوزه/ معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان کردستان گفت: مدارس علمیه استان کردستان از نظر کمّی و کیفی در سطح استانداردهای روز قرار دارند و در طول این مدت بسیاری از امکانات ضروری و به روز در این مدارس مستقر شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، یوسف عباسعلی صبح امروز در جمع اساتید و معاونین حوزه علمیه کردستان با اشاره به لزوم تقویت زیرساخت های مدارس علیمه در سطح استان، اظهار داشت: تقویت کمّی و کیفی مدارس برای سال آینده در دستور کار مدیریت حوزه علمیه این استان قرار گرفته است.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: توجه به زیرساخت ها و نیز شناسایی نقاط قوت و ضعف در مدارس علمیه می تواند در بالا بردن سطح کیفی تحصیلی طلاب تاثیرگذار باشد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش های مدیریت حوزه علمیه استان کردستان در تقویت زیرساخت های اساسی مدارس قابل توجه و ستودنی است، گفت: خوشبختانه مدیریت حوزه علمیه کردستان به صورت مداوم وضعیت مدارس سطح استان را رصد می نمایند و به صورت منظم از این مراکز بازدید به عمل می آورند.

عباسعلی تصریح کرد: این امر خود باعث گردیده که مشکلات و نارسایی های احتمالی در مدارس سطح استان کردستان به خوبی و به سرعت و نیز قبل از سال تحصیلی جدید طلاب شناسایی و برطرف شود.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان کردستان اضافه کرد: البته در طول این چند سال و با تلاش مرکز مدیریت حوزه علمیه کردستان وضعیت مدارس علمیه در این استان بسیار تغییر کرده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از پروژه های عمرانی در مدارس علمیه سطح استان کردستان در دست ساخت و یا توسعه است، بیان داشت: خوشبختانه مدارس علمیه استان کردستان از نظر کمی و کیفی در سطح استانداردهای روز قرار دارند و در طول این مدت بسیاری از امکانات ضروری و به روز در این مدارس مستقر شده اند.

عباسعلی با تاکید بر اینکه هزینه در امور دینی و مذهبی نه تنها اتلاف سرمایه نیست، بلکه نوعی سرمایه گذاری بلندمدت و سودمند قلمداد می شود، عنوان داشت: سرمایه گذاری در امور دینی و فرهنگی در بلندمدت آثار خود را نشان می دهد و می تواند همانند دیواری مستحکم در برابر هجمه های فرهنگی و شبهات دینی دشمنان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha