جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حمایت از کالای ایرانی

حوزه/ حجت‌الاسلام مینایی گفت: مردم به‌عنوان مصرف‌کننده باید تعصب استفاده از ساخت داخل را داشته باشند و از عزیزان ایرانی حمایت کنند.

حجت‌الاسلام مهدی مینایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اساس سیاست‌گذاری‌های کلان، هرسال را نام‌گذاری می‌کنند.

امام جمعه شهر مهاجران با بیان اینکه اگر دقیق به این نام‌گذاری‌ها توجه کنیم متوجه خواهیم شد که همه این موارد قطعه‌های پازل پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور است، تصریح کرد: سال‌های گذشته که مباحث اقتصادی و اشتغال اصلی‌ترین موضوعاتی بود که امام خامنه‌ای به آن توجه ویژه‌ای داشتند و سال گذشته نیز که سال اقتصاد مقاومتی بود نشانی از اهمیت بالای این موضوع دارد.

وی افزود: بنده احساس می‌کنم به دلیل آن که در عمل از طرف مسئولان حرکت جدی انجام‌نشده بود مقام معظم رهبری امسال را صلاح دانستند که به نام حمایت از کالای داخلی نام‌گذاری کنند.

حجت‌الاسلام مینایی، اشتغال و اقتصاد را قطعات پازل یک کشور پیشرفته مطرح کرد و گفت: مردم به‌عنوان مصرف‌کننده باید تعصب استفاده از ساخت داخل را داشته باشند و از عزیزان ایرانی حمایت کنند.

وی افزود: همه افراد یک جامعه اعضای یک پیکر هستند و اگر برای رفع مشکل یکی از اعضا کاری نکنند، مطمئناً این مصیبت به دیگر قسمت‌ها نیز سرایت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام مینایی به مشکلات اخیر اشاره کرد و گفت: در این شرایط با خرید و حمایت از کالاهای داخلی می‌توان بزرگ‌ترین کمک را به صنعت کشور کرد و با خرید هر کالای ساخت ایران از اخراج یک کارگر جلوگیری می‌شود.

وی، مسئولان را زمینه‌ساز این توسعه دانست و تصریح کرد: دولت به‌عنوان بسترساز حرکت جامعه باید پیش‌زمینه تحقق اعتماد مردم به تولید داخل را فراهم کند

امام جمعه شهر مهاجران خاطرنشان کرد: نظارت بر تولید و تقویت بنگاه‌های داخلی و رفع مشکلات پیش رو و از طرفی، مانع‌شدن بر ورود بی‌رویه تولیدات خارجی، مخصوصاً آنجایی که مشابه داخلی دارد، مهم‌ترین کمک‌هایی است که دولت می‌تواند وارد عمل شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha