پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ حضور و سخنرانی رهبر انقلاب  در مراسم بیست و نهمین سالگرد رحلت امام(ره)

حوزه/ حجت‌الاسلام افتخاری گفت: در مسائل اقتصادی همیشه رهنمودهای مقام معظم رهبری راه گشا بوده و خواهد بود اما مشکل در عدم توجه مسئولان مربوطه است که به این سخنان عمل نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام حمید افتخاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به رهبری دلسوزانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امروز به اعتراف دوست و دشمن  امام خامنه‌ای به بهترین وجه در این مدت کشور را اداره کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان صالح‌آباد راه و روش مقام معظم رهبری را ادامه‌دهنده امام خمینی(ره) دانست و تصریح کرد: با الگو گیری از امام خمینی(ره) در تمام زمینه‌ها به‌خصوص در ساده زیستی و عدم تعامل با دشمنان اسلام مسیر انقلاب از راه خود خارج نشده است.

وی افزود: در مسائل اقتصادی هم همیشه رهنمودهای مقام معظم رهبری راه گشا بوده و خواهد بود اما مشکل در عدم توجه مسئولان مربوطه است که به این سخنان عمل نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام افتخاری، آگاهی و هوشیاری حضرت امام خامنه‌ای را ویژگی شاخص ایشان برشمرد و خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات فراوان در مسیر انقلاب اما با وجود گذشت زمان هر روز جهانیان به آینده‌بینی مقام معظم رهبری بیشتر ایمان می‌آورند.

وی تصریح کرد: این موضوع را می‌توان از الطاف الهی برشمرد که قبل از وقوع هر حادثه‌ای ایشان آگاهی‌های لازم و هشدارهای مورد نیاز را به مسئولان و مردم می‌دهند.

امام جمعه شهرستان صالح‌آباد خاطرنشان کرد: آشنایی رهبر معظم انقلاب اسلامی با معادلات سیاسی جهان یکی از نقاط قوت ایشان در است که از دید بعضی از افراد پنهان مانده است.

وی تأکید کرد: اگر درجایی مشکلی وجود دارد دلیل را باید در عدم توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب جست‌وجو کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha