جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خادمی

حوزه/مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: با توجه به هجمه‌های دشمنان و شبهات، وظیفه روحانیون نسبت به گذشته ۱۰ برابر شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مانه و سملقان، اظهار داشت: با توجه به هجمه‌های دشمنان و شبهات، وظیفه روحانیون نسبت به گذشته 10 برابر شده است.

وی افزود: دشمن انقلاب اسلامی با استفاده از ابزارآلات گوناگون و دنیای مجازی از همه طرف به ما حمله‌ور شده است، ازاین‌رو ما باید با اتحاد و همبستگی مراقب این دشمنی‌ها باشیم.

حجت‌الاسلام خادمی گفت: امروز دشمن با ما جنگ نظامی ندارد، بلکه جنگ فرهنگی و اقتصادی است که در جنگ نرم برای ضربه زدن به ارزش‌های ما آمده است.

وی تصریح کرد: دشمنان امروز هويت دينی مردم ما را نشانه گرفته‌اند كه روحانيان می‌توانند با ترويج آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام در بين مردم با اين معضل مبارزه نمايند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه عالمان دینی را مانند شمعی دانست که می‌سوزند تا روشنی بخشند، اظهار داشت: برای عالمان دینی منفعت شخصی وجود ندارد، آن‌ها به فکر منفعت اجتماع هستند.

وی با بیان اینکه بخش مانه از توابع شهرستان مانه و سملقان مبلغ ندارند تا در طول سال به آن‌ها دسترسی داشته باشند، افزود: انشاءا... برای این بخش هم مبلغینی اعزام خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام هادی پروین، رئیس پیشین اداره تبلیغات اسلامی مانه و سملقان نیز در این مراسم، یکی از مهم‌ترین وظایف اداره را اعزام  مبلغ در مناسبت‌های مذهبی و انقلابی دانست و گفت: طی سال‌های گذشته 90 درصد هیئت‌های مذهبی ساماندهی شدند.

وی همچنین از افزایش خانه‌های قران در مانه و سملقان خبر داد و اظهار داشت: خانه‌های قران هم در میان اهل سنت و هم در جمع شیعیان این شهرستان افزایش داشته است.

حجت‌الاسلام پروین با اشاره به اینکه بالغ‌بر 25 خانه عالم شهری و روستایی در این شهرستان ساخته شده ، خاطرنشان کرد: طی سال گذشته 70 گفتمان دینی توسط مبلغین ما در مدارس شهرستان مانه و سملقان برگزار شده است.

گفتنی است، در این مراسم حجت‌الاسلام هادی پروین تکریم و حجت‌الاسلام مجید بداریه به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی مانه و سملقان معارفه شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha