جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی با اشاره به نشست منافقین در پاریس، گفت: وزارت امور خارجه نباید موضع انفعالی داشته باشد و باید منافع ملت ایران را به خوبی تشخیص دهد و با صلابت و اقتدار از نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه ها حمایت کند.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی به ویژه شهدای ترور گفت: منافقین در گذشته نه چندان دور و در حال حاضر بسیاری از شخصیت های برجسته نظام مقدس جمهوری اسلامی و دانشمندان هسته ای را به شهادت رساندند و در دوران دفاع مقدس با همراهی رژیم بعثی صدام، علیه این نظام برآمده از خون شهداء، فعالیت های تخریبی و تروریستی داشته که هیچ گاه از اذهان ملت ایران فراموش نشده و نخواهد شد.

وی افزود: در جلسه سران منافقین که در پاریس و با همراهی آمریکا و رژیم صهیونیستی برگزار شد، باز هم در حال برنامه ریزی تروریستی علیه ما می باشند که باید هوشیار باشیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن انتقاد از وزارت امور خارجه بیان کرد: وزارت امور خارجه ما نباید موضع انفعالی داشته باشد و باید برای این جلسات که در خارج از کشور برگزار می شود، برنامه تهاجمی داشته باشد.

 استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: اگر وزارت امور خارجه در رابطه با اهداف دشمنان کوتاهی نماید، به حساب ملت ایران گذاشته می شود.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطر نشان کرد: وزارت امور خارجه باید منافع ملت ایران را به خوبی تشخیص دهد و با صلابت و اقتدار از نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه ها حمایت نماید.

مدیر حوزه علمیه قزوین به شیطنت های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه اشاره و بیان کرد: آمریکای جنایتکار که امروز مدعی وداعیه دار حقوق بشر است، چرا به جنایت هایی که در کشور مظلوم و بی دفاع یمن  انجام می دهد، سکوت مرگباری نموده و چرا مردم مظلوم این کشور را هر روز به خاک و خون می کشد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی عنوان کرد: سند مهم ما در رابطه با آمریکای جنایتکار همان سخن حضرت امام خمینی(ره) است که فرمودند:  آمریکا تروریسم به ذات دولتی است یعنی اینکه تروریسم از آمریکا جدا نشدنی است، چرا که این روزها سالگرد ساقط نمودن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران با بیش از ۲۹۰ مسافر زن و کودک بی گناه است که قلب ملت ایران را برای همیشه داغدار نمود.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: ذات دولت آمریکا تروریسم پرور و جنایتکار است، چرا که زمانی به کشور عراق و افغانستان حمله نظامی کرد و جنایت های بی شماری را مرتکب شد و اخیرا هم داعش را که تربیت شده این کشور و رژیم صهیونیستی و با حمایت مالی عربستان سعودی بود را مورد حمایت جدی قرار داد و همین گروهک پلید تروریستی چه جنایت های بیشماری در حق ملت مظلوم عراق و سوریه و ... مرتکب شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha