پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ملکی

حوزه/ دوره اختبار و تثبیت طلاب جدید حوزه‌ علمیه استان قزوین به مدت ۱۰ روز به صورت متمرکز، اواخر تیرماه، در اردوگاه شهید بابایی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مهدی ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: طلاب جدیدالورود پس از ورود به حوزه علمیه، باید تلاش کنند از این فرصت ارزشمندی که در اختیار آنان قرار گرفته، به نحو مطلوب استفاده کنند.

وی به برگزاری دوره اختبار و تثبیت طلاب جدید حوزه علمیه قزوین اشاره و بیان کرد: در این دوره طلاب جدید علاوه بر آشنایی با محیط حوزه، خود را با شرایط و ضوابط حوزه و راه و رسم طلبگی هماهنگ می‌کنند.

کارشناس تهذیب حوزه علمیه قزوین خاطر نشان کرد: در این دوره به مدت 10 روز برای طلاب جدیدالورود برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی و مذهبی برگزار شده و 20 روز نیز در مدارس علمیه با حضور اساتید برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در این دوره داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون کتبی ورود به حوزه‌های علمیه شده‌اند و در مصاحبه نیز نمره قبولی کسب کرده‎‌اند، می‌توانند حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام ملکی تصریح کرد: در این مدت، سعی می‌کنیم توان علمی و استعداد پذیرفته شدگان تا حدودی ارتقاء یابد، تا آمادگی کامل برای آغاز سال تحصیلی در مدارس علمیه را داشته باشند.

وی بیان کرد: دوره اختبار و تثبیت حوزه‌ علمیه استان قزوین به مدت 10 روز و به صورت متمرکز در اردوگاه شهید بابایی و اواخر تیرماه سال جاری، برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha