پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام فاضلی مدیریت حوز علمیه خواهران کرمانشاه:

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی از حوزه و با رهبری امام(ره) شروع شد و عامل محدثه و مبقیه آن نیز حوزه و مرجعیت هستند، گفت: باید تبعیت از ولایت فقیه نصب العین همگان قرار گیرد.

 حجت الاسلام فاضلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه، با تمسک به آیة 2 سور نصر، « وَرَ‌أَيْتَ النَّاسَ يَدْخُلُونَ فِي دِينِ اللَّـهِ أَفْوَاجًا/ و ببینی که مردم، گروه گروه به دین خدا می گروند»، گفت: حوزه علمیه بسترسز گرایش جامعه بشری به سوی اسلام ناب و شریعت محمدی(ص) است.

وی در ادامه با نقل حدیثی از  امام رضا(ع) که می فرماید: إنّ النّاسَ لَو عَلِمُوا مَحاسِنَ کَلامِنا لَاتَّبَعُونا/ اگر مردم زيبايي‌هاي سخنان ما را مي‌شناختند، بي‌شک از ما پيروي مي‌کردند، افزود: حوزه علمیه در راستای عمل به سیره بزرگان دین، با زبان روز و آموزش مبلغین مجرب در صدد معرفی معارف اهل بیت(ع) به تشنگان معرفت الهی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه در ادامه با تشریح نقشه دشمنان دین خدا برای تضعیف اسلام، گفت: دشمنان برای تضعیف علمای اسلام در جامعه بشری، حوزه های علمیه را مورد حمله قرار داده اند.

وی در ادامه رمز موفقیت دولت ها در جوامع اسلامی را توجه به منویات علما و بزرگان و حوزه های علمیه  دانست و اظهار کرد: توجه دولت های اسلامی به نصایح خیرخواهانه مراجع و علما در عرصه خدمت به اسلام و مسلمین موجب توفیقات روز افزون می گردد.

حجت الاسلام فاضلی با اشاره به پیشرفت های حوزویان به برکت انقلاب اسلامی و حضور در عرصه های نشر فرهنگ دینی، گفت: حوزه علمیه در راستای تعالی بشریت حرکت می کند.

مدیر حوز علمیه خواهران کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی از حوزه و با رهبری امام(ره) شروع شد و عامل محدثه و مبقیه آن نیز حوزه و مرجعیت هستند، گفت: باید تبعیت از ولایت فقیه نصب العین همگان قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha