پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسلمانان در کانتیکت مجبور به کوتاه کردن مناره های مسجد شدند + تصاویر

حوزه/ با وجود اینکه مناره های مسجد باید بلند و مرتفع باشند، اما فشارهای شورای شهر نیوهیون در ایالت کانتیکت بالاخره جامعه اسلامی را مجبور کرد ارتفاع دو مناره مسجد دیانت را کم کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» به نقل از  lmtonline، پس از سال ها درگیری، در پی فشارهای شورای شهر و شکایت اسلام هراسان، مسلمانان شهر نیوهیون در ایالت کانتیکت آمریکا سرانجام مجبور شدند طی عملیاتی ارتفاع دو مناره مسجد این شهر را کوتاه کنند.

عملیات کوتاه سازی مناره های مساجد روز دوشنبه از ساعت 8 صبح آغاز شد و کارگران ساختمان در عرض چند ساعت، مناره سمت چپ را به سه قسمت تقسیم کردند. در ادامه با استفاده از ابزار مجهزی دوباره مناره ها را به جای قبلی بازگرداندند.

جیمز تورسیو، سرپرست ساختمان سازی پیشتر به خبرنگاران گفته بود که مناره مسجد دیانت در نیوهیون، که یک هدیه از سوی دولت ترکیه می باشد به 57 فوت کاهش خواهد یافت زیرا مقامات شهری نیوهیون اعلام کرده بودند که ساخت مناره به ارتفاع 81 فوت، نقض مجوز ساختمان سازی می باشد که توسط هیات شورای شهر در سال 2015  به این جامعه اسلامی داده شده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نیما IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    0 0
    اقایون لطفا کمی مطالعه دینی داشته باشید این اقدام امریکا کاملا اسلامی هست که گفتن مناره باید کوتاه باشه حرف شما ضد دین است که میگید مناره باید بلند باشه.روایات زیادی دراین باره هست لطفا یه خورده مطالعه هم بکنید.