پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام یعقوبی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی، ذات چهل‌سالگی انقلاب را به معنای توانمند بودن و اقتدار داشتن دانست و گفت: باید دستاوردها و خدمات نظام اسلامی در مقایسه با نظام شاهنشاهی، برای نسل‌های جدید کشور تشریح و تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، صبح امروز در جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار داشت: باید به بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب توجه بیشتری شود؛ زیرا چهل‌سالگی بیانگر این است که انقلاب و نظام ما به دوران بلوغ و پختگی رسیده و بالنده شده است.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی ادامه داد: از طرفی در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی جبهه مقاومت به‌صورت کامل تشکیل شده و این نشان می‌دهد بُرد انقلاب دیگر درونی نیست؛ بلکه برون‌مرزی بوده و انقلاب ما به دیگر کشورهای اسلامی دنیا صادرشده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: ما وقتی جشن انقلاب را برگزار می‌کنیم درواقع جشن پیروزی و اقتدار این نظام، انقلاب و ملتمان را در برابر نظام سلطه و استکبار می‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما در دنیا شناخته شده بوده و دارای بُعد بین‌المللی است و همه دنیا متوجه شده‌اند که این انقلاب یک شعار نیست؛ بلکه یک واقعیت و یک حقیقت است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی افزود: نظام ما به اقتدار و صلابتی رسیده که تنه به تنه ابرقدرت‌ها می‌زند و آن‌ها را در سیاست‌هایشان ناکام می‌گذارد؛ به‌گونه‌ای که توانسته آن‌ها را در عرصه‌های مختلف شکست بدهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: ذات چهل‌سالگی انقلاب یعنی توانمند بودن و اقتدار داشتن و این موقعیت جدیدی است که بعد از تشکیل جبهه مقاومت در منطقه خاورمیانه نصیب انقلاب ما شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: در سال‌های اخیر دشمنان بر روی انقلاب ما حساس شده و درصدد هستند تا انقلاب به چهل‌سالگی نرسد و علناً اظهار می‌کنند که نمی‌خواهند ملت ما طعم شیرین 40 سالگی را بچشند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: دشمن چشم دیدن جشن‌های انقلاب اسلامی را ندارد و نمی‌تواند پیروزی‌های مردم و انقلاب ما را ببینند، ازاین‌رو باید مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با شور و شکوه ویژه‌ای برگزار شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha