پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی اصغر ایزدی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بجنورد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد از برپایی کارگاه فعالیت تبلیغی ویژه رده سنی کودک و نوجوان برای طلاب پایه سه به بالای این مدرسه علمیه خبر داد.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر ایزدی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به برنامه‌های مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد در فصل تابستان، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این مدرسه برپایی کارگاه کار تبلیغی با کودک و نوجوان است که برای طلاب پایه‌های سوم به بالا برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: همچنین در ایام تابستان کلاس دانش‌افزایی تجزیه و ترکیب برای طلاب پایه یک تا سه مدرسه علمیه امام صادق (ع) برگزار می‌شود که حضور در این دوره برای طلاب پایه یک اختیاری است؛ اما برای طلبه‌های پایه‌های دو و سه جزء برنامه اصلی مدرسه محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام ایزدی برگزاری دوره‌های مهارت تبلیغ، آموزش مداحی و سخنرانی برای طلاب را از دیگر برنامه‌های مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد در ایام تابستان ذکر کرد و گفت: افزون بر این شرکت در اردوی جهادی تبلیغی و عمرانی هم برای طلاب این مدرسه علمیه برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طلاب پایه‌های سه به بالای مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد در ایام تابستان در مساجد محل زندگی خود اعم از شهرها و روستاها اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش احکام و قرآن و مسائل تربیتی می‌کنند.

حجت‌الاسلام ایزدی اضافه کرد: به غیر از برنامه‌های آموزشی و تبلیغی، طلاب این مدرسه در تابستان امسال در برنامه‌های جنبی دیگری ازجمله اردوی یک‌روزه به تفرجگاه باباامان و اردوی دوروزه به شمال هم شرکت خواهند کرد.

وی در خاتمه با اشاره به تحصیل 290 طلبه در مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد در پایه‌های تحصیلی یک تا هشت حوزه، اظهار کرد: این مدرسه علمیه در سال 1364 راه‌اندازی شده و اکنون شمار زیادی از فارغ‌التحصیلان آن در حوزه‌های علمیه قم و مشهد به تدریس و تحصیل اشتغال دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha