پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مصائبی

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در آذربایجان شرقی با حضور ۵۰۰ نفر در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین علی مصائبی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به این که تعداد کل ثبت نام کنندگان  در این دوره از مسابقات حدود ۲۰۰۰ نفر  بالای ۱۸ سال است، تصریح کرد: تعداد راه یافتگان به مرحله استانی ۴۹۴ نفر است که ۲۳۱ نفر از آن ها برادر و ۲۶۳ نفر از آن ها از خواهران هستند.

وی خاطر نشان کرد: این مسابقات در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جز، حفظ ۱۰ جز، حفظ ۵ جز، دعا خوانی، اذان و معارف برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی از برگزاری دوره های ارتقا سطح در اداره کل اوقاف استان خبر داد و گفت: نفرات راه یافته به مرحله استانی، در دو روز متوالی با حضور ۲۰۰ نفر از قاریان و حافظان و اساتید کشوری از جمله استاد احمدی وفا و غفران نیا برگزار شد.

وی با بیان اینکه مرحله استانی این مسابقات از ۱۴ تا ۱۷ تیر ماه برگزار خواهد شد، ادامه داد: نفرات برگزیده در مرحله استانی در مهر ماه سال جاری در استان مرکزی به رقابت های کشوری خواهند پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha