جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین از اطلاع رسانی به موقع و شفاف خبرگزاری رسمی حوزه و دفتر این رسانه در استان، تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس نظری، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، صبح امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین، با فعالیت های این دفتر در عرصه اطلاع رسانی آشنا شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن قدردانی از تلاش های مدیر و کارکنان خبرگزاری رسمی حوزه، گفت: امروز آنچه که برای یک رسانه مهم بوده، این است که بتواند به موقع برنامه ها و رویدادها مختلف را به سمع و نظر مخاطبین برساند که الحمدلله خبرگزاری حوزه در این عرصه موفق عمل می کند.

وی افزود: خوشبختانه در کشور ما بسیار از خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی در این خصوص اطلاع رسانی می کند، ولی امروز خوشبختانه خبرگزاری حوزه که فعالیت های آن تخصصی در امور حوزوی و مباحث دینی و تبلیغی است به خوبی در امر خطیر اطلاع رسانی فعال است که جای قدردانی دارد.

 معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: نشریه افق حوزه یکی دیگر از رسانه های ارزشمند در حوزه علمیه است که باید از دست اندرکاران این نشریه قدردانی کرد، چرا که  که علاوه بر اخبار حوزه علمیه، مباحث و مقالات مختلف تخصصی در امور دینی و تبلیغی را به خوبی به خوانندگان ارائه می کنند.

حجت الاسلام نظری همچنین از حجت الاسلام افشار به خاطر مدیریت خوب و ارزشمند در حوزه اطلاع رسانی  مدارس  علمیه قزوین و رویدادهای تبلیغی، دینی و قرآنی تقدیر کرد و گفت:  به خاطر نگاه قابل تقدیر رسانه ای بودن مدیر حوزه علمیه استان قزوین، حوزه استان در عرصه اطلاع رسانی موفق عمل می کند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین همچنین ضمن بازدید از تولیدات تولیدی حوزه علمیه قزوین در موضوعات مختلف پرداخت وبیان کرد:تولید وپخش برنامه  های  مستند حوزه علمیه قزوین انصافا کاری بسیار ارزشمند وماندگار بوده که امیدواریم این فعالیتها الگوی دیگر مراگر حوزوی قرار گیرد.

در این بازدید، حجت الاسلام افشار، مدیر روابط عمومی ورسانه ای حوزه علمیه قزوین و نماینده خبرگزاری حوزه در استان، از روند ساخت و پخش برنامه های مستند حوزه علمیه قزوین و فعالیت های خبرگزاری حوزه گزارشی ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha