سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
۱

حوزه/ شورای فرهنگ عمومی با حضور دستگاه‌های فرهنگی و متولی نقش مهمی در راستای تبیین و گفتمان سازی فرهنگ اقتصاد مقاومتی دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، امام‌جمعه ایلام، در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار کرد: فرهنگ ملت ایران مبتنی بر گفتمان امام راحل، انقلاب اسلامی، رهبری و مقاومت است.

وی، بابیان این که رمز پیروزی و موفقیت نظام اسلامی که 40 سال از عمر بابرکت آن می‌گذرد، همین گفتمان امام راحل و انقلاب اسلامی است، افزود: رمز پیروزی ملت ایران در مقابل دشمنان، اتحاد همراه با حفظ فرهنگ ایثار بود و امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز داریم.

 امام‌ جمعه ایلام، بابیان این که مقاومت مردم ایران اسلامی در دوران 8 سال دفاع مقدس یک فرهنگ تبدیل‌شده بود، ابراز کرد: امروز نیز نیازمند گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و تقویت فرهنگ کار در جامعه هستیم تا هم زمینه اشتغال در جامعه ایجاد و هم روحیه کار جمعی به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های فرهنگ عمومی تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی، بابیان این که امروز یکی از راهبردهای دشمنان ایجاد فاصله بین ملت و مسئولان است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی و ملت ایران، هر چه در توان داشته به کار گرفته اند، اما شکست‌خورده و امروز که دستش به‌جایی نمی‌رسد، می‌خواهد بین مردم و نظام فاصله بیاندازد.

وی، با اشاره به این که دشمن بر این باور است که می‌تواند بین ملت ایران فاصله بیاندازد که البته هیچ‌گاه موفق نمی‌شود، گفت: جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مردم است و ادامه حیات آن نیز با پشتوانه مردمی بوده و اتحاد بین مردم دشمن را وادار به عقب‌نشینی خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی، با تأکید بر این که در جنگ اقتصادی امروز دشمنان علیه ملت ایران بدون شک با مقاومت مردم و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی پیروز خواهیم شد، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی همواره نشان داده‌اند که پای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha