جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ امام جمعه عسلویه گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در ارتقاء فعالیت های قرآنی و فرهنگی و تحقق مبانی اسلامی و آموزه های دین و ترویج فرهنگ ولایتمداری جایگاه مناسبی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در حاشیه مراسم معارفه سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان عسلویه، با حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد، امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کرد.

دو طرف در این نشست که در دفتر امام جمعه عسلویه برگزار شد، به بررسی راه های ارتقاء سطح فرهنگی و مذهبی این شهرستان پرداختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست، بر نقش محوری ائمه جمعه در توسعه و تقویت روحیه دین باوری و ترویج فرهنگ ولایت مداری تاکید کرد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی اظهار داشت: اگر در پی اجرای موفق طرح های فرهنگی و قرآنی و ارتقاء فرهنگ دینی جامعه هستیم، تحقق این امر مستلزم این است که زیرساخت های مناسب توسعه فعالیت های فرهنگی را آماده کنیم.

امام جمعه عسلویه تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در ارتقاء فعالیت های قرآنی و فرهنگی و تحقق مبانی اسلامی و آموزه های دین و ترویج فرهنگ ولایتمداری جایگاه مناسبی دارد.

حجت‌الاسلام هاشمی نژاد در این نشست، خواستار تعامل مناسب حجت‌الاسلام علی ورزنده پور، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی عسلویه با مسئولان و نهادهای فرهنگی شهرستان شد.

وی بر نقش سازنده سازمان تبلیغات اسلامی در نشر و توسعه مبانی اسلامی و فعالیت های قرآنی و فرهنگی و تبلیغی تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha