جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام سروستانی - بوشهر

حوه/ حجت‌الاسلام سروستانی گفت: شهرستان عسلویه با ترکیب جمعیتی خاصی که دارا است، ضرورت ها و ظرافت های خاصی را در زمینه کارهای تبلیغی و فرهنگی طلب می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، امروز حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با عبدالنبی یوسفی، فرماندار عسلویه در فرمانداری این شهرستان دیدار کرد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در این نشست، ضمن تشریح رسالت ها و اهداف سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: شهرستان عسلویه با ترکیب جمعیتی خاصی که دارا است ضرورت ها و ظرافت های خاصی را در زمینه کارهای تبلیغی و فرهنگی طلب می‌کند و فعالیت در این منطقه باید در راستای تحقق مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مبارزه با تفرقه گرایی و تلاش در افزایش وحدت اسلامی استوار باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به معارفه سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی عسلویه گفت: حجت‌الاسلام علی ورزنده پور، فردی متعهد، متخصص و علاقه مند به امور فرهنگی است که می تواند بیش از پیش، زمینه ارتقاء فرهنگی شهرستان را فراهم کند.

فرماندار عسلویه در این نشست ضمن تقدیر از مدیرکل تبلیغات اسلامی استان برای حجت‌الاسلام ورزنده پور، سرپرست تبلیغات اسلامی این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha