پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 455088
۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
اخبار کوتاه

حوزه/ دیدار مدیرکل بنیاد بوشهر با جانبازان دفاع مقدس، نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با فرماندار دیّر و برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای حماسه مقاومت مجنون از خبرهای فرهنگی استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، نشست حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با حمزه اعتماد، فرماندار شهرستان دیّر در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در این نشست در سخنانی به بیان اهداف، رسالت ها و ماموریت های سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت و توسعه فرهنگ دینی، ترویج طرح های قرآنی و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، تقویت روحیه انقلابی، اهتمام در تحقق منویات مقام معظم رهبری، فعالیت در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و ترویج سبک زندگی اسلامی را از جمله برنامه های سازمان عنوان کرد.

فرماندار شهرستان دیر در این نشست ضمن اعلام آمادگی برای کمک به توسعه فعالیت های دینی خواستار ارتقاء کیفی و کمی فعالیت های سازمان در این شهرستان شد.

دیدار مدیرکل بنیاد بوشهر با جانبازان دفاع مقدس

حجت‌الاسلام تشکری به همراه مشاور استاندار در امور ایثارگران، در سفر به شهرستان جم در دیدار با خانواده معظم شهید والامقام «محمد شفیع شفیعی» و جانباز سرافراز «حسین مدیری» گفت: عزت، امنیت و اقتدار ایران اسلامی در جهان مدیون مجاهدت‌ها، رشادت‌ها، صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز شهدا و ایثارگران است.
وی بابیان اینکه پشتیبانی از خانواده شهدا، باعث استحکام و پایداری این نظام و انقلاب می‌شود گفت: خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ملت و نظام و این انقلاب را دارند.
مدیرکل بنیاد بوشهر با اشاره به این که دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است گفت: تکریم و قدرشناسی از خانواده معظم شهدا فضیلتی بس بزرگ و عملی ارزشمند است.
وی با تأکید بر ترویج ایثار و شهادت افزود: شهیدان فرهنگ استقامت و ایستادگی در برابر دشمنان را از عاشورا آموخته‌اند و اکنون برای ترویج این فرهنگ خانواده شهدا و ایثارگران نقش مهمی دارند.

مراسم گرامیداشت شهدای حماسه مقاومت مجنون برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدای حماسه مقاومت مجنون با حضور جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در کانون فرهنگی و تربیتی کانون امام خمینی(ره) برازجان برگزار شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) اسان بوشهر در این مراسم گفت: دشمن امروز جنگ اقتصادی بزرگی را بر علیه ما طراحی کرده و تلاش دارد تا از درون انقلاب اسلامی و از راه مشکلاتی که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون وجود داشته است وارد شده و به اهداف شوم خود برسد.
سردار علی رزمجو تصریح کرد: شهدا به ما آموختند که هرگاه دشمن با عده و عده بیش‌تری وارد شد ما لازم است هوشیارتر از گذشته باشیم و با حفظ وحدت نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت جوادالائمه(ع) دشتستان نیز در این مراسم از برگزاری بیش از 36 یادواره در سطح دشتستان در سال جاری خبر داد و گفت: این یادواره‌ها با محوریت اهداف شهدا برگزار می‌شود و تلاش داریم که30 عملیات‌ مختلف را در این یادواره‌ها برای مردم توضیح دهیم.
سرهنگ نعمت اله غلام پور اظهار کرد: شهدای ما برای حفاظت از کیان انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی به شهادت رسیدند و امروز ما وظیفه داریم که راه آن‌ها را ادامه دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha