پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محبی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: اندیشه و تفکر بسیجی ریشه در تعالیم اسلام و عاشورا دارد،چرا که انقلاب اسلامی از تفکر بسیج به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی امروز در نشست بصیرتی و سیاسی طلاب و اساتید مدرسه علمیه مولاوردیخان، گفت: اندیشه و راهبرد بسیج در جهان، به خصوص در کشورهای لبنان، عراق و سوریه توانسته در برابر دشمنی جبهه استکبار و گروه های تروریستی موفق عمل کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران نه تنها پس از  چهل سال همچنان درجهان می درخشد، بلکه این انقلاب به عنوان الگویی تمام عیار زمینه تغییر و تحول در دنیا را نیز فراهم آورده است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مردم دنيا بدانند ملت ايران با آگاهی و بصيرت، همه موانع رسيدن به پيشرفت‌های اقتصادی را از سر راه برخواهند داشت.

حجت الاسلام محبی به تحریم های جدید آمریکا برای مبارزه با ملت ایران و انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این نخستین تحریم ایران توسط غرب نیست، کشورمان سال هاست که در تحریم استکبار جهانی به سر می برد، درست از همان زمان که انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران شکل گرفت.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین تصریح کرد: در این مدت ایران اسلامی به جهانیان نشان داده که اعمال تحریم ها نه تنها چیزی از قدرت و پیشرفت آن نکاسته، بلکه روز به روز بر پیشرفت ها و خودکفایی کشورمان در تمامی عرصه های علوم افزوده است.

 مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین بیان کرد: ولی فقیه همواره مورد هجمه تیرهای سمی دشمنان است، زیرا نفس مسیحایی و فرمان ولی امر در جامعه شورآفرین بوده و همگان را در برابر دشمنان به حرکت در می آورد.

 وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران حاصل رشادت‌های حضرت زهرا(‌س) است، لذا باید در حد توان تلاش کنیم و برای بهره‌گیری از وجود ولایت‌فقیه جان خود را در طبق اخلاص قراردهیم و خود را فدای ولایت و تلا‌ش کنیم تا محبت اهل ‌بیت(ع) ‌را در دل مردم زنده کنیم و تمام حرکات و فعالیت‌های ما به خاطر خدا‌، دفاع از ولایت و رهبری و توسعه اهداف و آرمان‌های اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: اندیشه و تفکر بسیجی ریشه در تعالیم اسلام و عاشورا دارد، چرا که انقلاب اسلامی از تفکر بسیج به وجود آمده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha