جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
احمد امیر آبادی

حوزه/ عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لازمه توفیق ما در جنگ تمام عیار اقتصادی، حفظ وحدت و انسجام داخلی و تکیه بر توانمندی های درون کشور است.

احمد امیرآبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که در حال حاضر یک اراده بسیار جدی در کشور برای حل مشکلات اقتصادی و مقابله با فشار و تحریم های ظالمانه دشمن شکل گرفته، اظهار داشت: در حال حاضر ملت ما در یک نبرد و مبارزه تمام عیار با استکبار در جبهه اقتصادی قرار دارد و لازمه توفیق در این جنگ همه جانبه، حفظ وحدت و انسجام داخلی و تکیه بر توانمندی های کشور بر اساس اصول اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب در حال حاضر دولت فرماندهی این جنگ اقتصادی را برعهده گرفته و همه قوا از جمله قوه مقننه برنامه و طرح جدی برای حمایت از دولت در این عرصه دارد.

نماینده مردم قم در مجلس همچنین گفت: طی هفته گذشته ما در مجلس جلسات بسیاری با بخش های دولتی، خصوصی، بانک ها و نیز نخبگان اقتصادی و اساتید دانشگاه ها و حتی تشکل های مردمی و جوانان داشتیم و با هم اندیشی گسترده در نهایت یک طرح 24 ماده ای تدوین شد.

وی اضافه کرد: قرار بر این شده که پیشنهادات کمیته مربوطه در مجلس در خصوص این طرح به دولت ارایه شود تا در صورت نیاز به قانون در این خصوص، دولت لایحه ای را به شکل یک یا دو فوریت به مجلس تقدیم کند.

امیرآبادی همچنین با بیان این که همه مسئولان و دلسوزان نظام برای کمک به دولت در این جنگ اقتصادی، همدل و همراه هستند، ابراز داشت: همه بخش های کشور باید در این راستا با یکدیگر بیش از پیش همدل شوند ، ضمن آن که دولت نیز می بایست برنامه های خود در خصوص دوران تحریم و تشدید فشارها را به مجلس ارایه کند تا در صورت نیاز ، قوانین و ضوابط لازم نیز مشخص شده و نظارت های جدی برای اجرای آن ها در سایه تعامل قوای سه گانه شکل بگیرد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha