جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رضا سیار فرماندار قم

فرماندار قم گفت: بی شک تقویت اقتصاد زیارتی به توسعه اشتغال در قم کمک می کند.

رضا سیار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن تبریک دهه کرامت و ایام ولادت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س)، اظهار داشت: این ایام مبارک زمینه بسیار مناسبی است که ما در زمینه معرفی قم ، جایگاه و منزلت و شأن این شهر مقدس در ابعاد ملی و حتی بین المللی فعالیت بهتر و بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: بدون تردید همه شأن و برکت شهر مقدس قم و شهروندانش به وجود حضرت معصومه(س) است که این مکان را کرامت و عزت بخشیده اند و لذا دهه کرامت به طور خاص بهانه ای است برای این که قم و ابعاد و عرصه ها و توانمندی های آن به خوبی معرفی شده و به این وسیله ما در مقوله توسعه گردشگری مذهبی فعال تر و اثرگذارتر باشیم.

وی اضافه کرد: به خصوص این که استان قم در عرصه داخلی محل گذر مردم بسیاری از استان های کشور است و بنا بر آمار به طور میانگین 20 میلیون مسافر و زایر به قم می آیند، این مساله نشان می دهد که ما با تقویت اقتصاد زیارتی هم می توانیم به ارتقای سطح خدمات به زایران و مسافران کمک کنیم وهم این که در راستای توسعه اشتغال در قم قدم های جدی تری برداریم.

سیار بیان داشت: آنچه مهم است این که باید خدمت گزاران لایق و شایسته ای برای مردم قم باشیم و کاری کنیم کسانی که به این شهر می آیند خاطره خوبی از این جا داشته و در مراتب بعدی نیز علاقه مند به حضور بیشتر در شهر مقدس قم باشند

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha