پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام میرامینی

حوزه/ حجت الاسلام حسینی میرامینی، در مدرسه خواهران زینبیه شهرستان آبیک گفت: باید مراقب باشیم و نباید رفتاری خارج از سعه صدر نشان دهیم که اهل بیت عصمت و طهارت (ع) محترمانه عذر ما را بخواهند بدون اینکه متوجه شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام سید محمد حسینی میرامینی، عصر شنبه، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه زینبیه شهرستان آبیک گفت: اهل بیت (ع) در برابر انسان‌های بی‌ادب، مودبانه و محترمانه عذر وی را می‌خواستند و از خود طردشان می‌کردند.

وی افزود: طبق آیات الهی، انسان باید به تبعیت از پیامبر اکرم (ص) شرح صدر داشته باشد و برای کسی که بی‌ادبی کرده، دعا کند. باید مراقب باشیم و نباید رفتاری خارج از سعه صدر نشان دهیم که اهل بیت عصمت  و طهارت (ع) محترمانه عذر ما را بخواهند بدون اینکه متوجه شویم.

امام جمعه شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: خداوند از خواسته‌های ما آگاه است و اگر سکوت هم کنیم او همه را می‌داند. دعا بسیج نیروهای درونی ما است تا بتوانیم آرمانی را که در ذهن داریم مشخص و روشن دنبال کنیم و در اینکار از حق و حقیقت که همان خداست یاری می‌گیریم.

استاد حوزه علمیه خواهران شهرستان آـبیک تصریح کرد: یکی از نام‌های روز قیامت یوم‌الجمع است به این معنی که انسان از هر کسی که جدا شده است و شوق دیدار او را دارد، به دیدار او خواهد رسید.

حجت الاسلام حسینی میر امینی بیان کرد: اگر ما بدانیم در صدر اسلام چه نوع سرمایه‌گذاری‌ها شده است، که در این زمان این مقدار از معارف دین و فرهنگ اسلام در اختیار ما باقی مانده، بیشتر قدر دین خود را می‌دانیم و اهتمام بیشتری می‌ورزیم که در حفظ دین و احکام آن کوشا باشیم..

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha