شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب

حوزه/ رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به عملیات روانی و تبلیغاتی دشمن برای سیاه نمایی و ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب، گفت: طلاب و روحانیان باید سرباز خط مقدم برای شکستن عملیات روانی دشمن باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب، عصر شنبه در نشست بصیرتی بررسی تحولات اقتصادی و اجتماعی کشور که با حضور طلاب و اساتید حوزه علمیه خراسان شمالی، در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد، با اشاره به رسالت خطیر حوزویان در نظام اسلامی، اظهار کرد: اکنون 40 سال از انقلاب و نظام اسلامی گذشته و باید همه ما در این برهه به طور دقیق رسالت خود را بدانیم.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار افزود: 40 سال است مبارزه ما علیه استکبار ادامه دارد و الآن به وضعیت سخت فعلی رسیده‌ایم، اما با ابزار عملیات روانی و تبلیغاتی دشمن، اگر این سختی صد است و به اندازه هزار احساس می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب خاطرنشان کرد: دشمن با عملیات روانی و تبلیغاتی خود، سختی پیش روی انقلاب و نظام را 10 برابر نشان می‌دهد تا مردم احساس سختی بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: البته سختی‌های موجود قابل‌انکار نیست، اما دشمن با عملیات روانی کاری می‌کند احساس سختی به‌اندازه‌ای بالا برود که همه فکر کنند دیگر قابل تحمل نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب اضافه کرد: این عملیات روانی دشمن به‌اندازه‌ای تأثیر می‌گذارد که اکنون وقتی به شبکه‌های اجتماعی سر می‌زنید احساس می‌کنید در کل ایران تنش و درگیری وجود دارد، در حالی که این درگیری‌ها اولاً در چهار نقطه بیشتر نیست و ثانیاً چیزی که اعلام می‌شود، نیست.

وی ادامه داد: مثلاً می‌گویند بازار تهران بسته شد، در حالی که اصل موضوع این است که گروهی به بازار تهران آمده و مغازه‌دارها را تهدید می‌کنند که یا می‌بندی یا مغازه‌ات را آتش می‌زنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب در پایان با اشاره به رسالت طلاب و روحانیان در برابر عملیات روانی دشمن، خاطرنشان کرد: الآن عملیات روانی دشمن بیش از واقعیات و مشکلات موجود عمل کرده و تأثیر می‌گذارد و ما روحانیان باید سرباز شکستن عملیات روانی دشمن باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha