جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید حافظ ریاض حسین نقوی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید حافظ ریاض حسین نجفی گفت: کمک گرفتن «ائتلاف بعضی از کشورهای اسلامی» از آمریکا و اسرائیل تاسف‌آور است و این ائتلاف باعث بیشتر شدن جنایات در کشمیر، یمن، سوریه و فلسطین شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»؛ حجت الاسلام و المسلمین سید حافظ ریاض حسین نجفی رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان در گفتگو با جمعی از طلاب دینی گفت: فقر و تنگدستی در جامعه جهانی خصوصا در کشورهای اسلامی مسئله بزرگی است و علت آن هم عمل نکردن  به احکام اقتصادی اسلامی است.

وی افزود: خمس و زکات واجب است اما در مورد خرج کردن مال در راه خدا خیلی اهمیت داده شده و فرمان پیامبر اسلام هم است که خرج یکساله را کنار بگذارید و بقیه مال را در راه خدا خرج کنید، اگر ما به این احادیث عمل کنیم هیچ فقری در جامعه نخواهید دید.

این شخصیت شیعی افزود: وضعیت فعلی مسلمانان که همه باهم درگیر هستند بعلت دوری از علم و وحدت و همدلی است، کمک گرفتن «ائتلاف بعضی از کشورهای اسلامی» از آمریکا و اسرائیل  تاسف‌آور است و این ائتلاف باعث بیشتر شدن جنایات در کشمیر، یمن، سوریه و فلسطین شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید حافظ ریاض حسین نجفی  افزود: حضرت امیر المومنین (ع) به ما دو اصول زندگی کردن را یاد دادند: «اوصيكم بتقوي الله و نظم امركم» تقوی و برقراری نظم در کارهای روزمره.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha