پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدرسه خواهران ملك شهر

حوزه/ برای نخستین بار در آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها کلاس تفسیر موضوعی با محوریت «خانواده مهدوی در قرآن» برای بانوان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،‌ مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیهم السلام در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه گسترش معارف قرآنی در میان بانوان یکی از مهم‌ترین اهداف این مرکز است، گفت: در همین راستا واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث اقدام به برگزاری کلاس‌های قرآنی و معارفی ازجمله کلاس تفسیر و تدبر در قرآن برای بانوان کرده است.
وی با تأکید بر اینکه کلاس تفسیر و تدبر درترم های مختلف با محوریت موضوعات گوناگون ازجمله قیامت، خانواده، ولایت و موضوعاتی از این قبیل برای بانوان برگزارشده است، افزود: درترم تابستانی، برای نخستین بار کلاس تفسیر موضوعی با محوریت «خانواده مهدوی در قرآن» برای بانوان برگزار می‌شود.
مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیهم السلام تصریح کرد: تدریس این کلاس را خانم زنجانی از اساتید جامعه الزهرا (س) بر عهده‌دارند و این کلاس در روزهای دوشنبه از ساعت 15 تا 16 برای بانوان در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.
مؤذن ادامه داد: تبیین جایگاه، وظایف و اهداف خانواده مهدوی و تربیت نسل مهدوی با محوریت آیات قرآن کریم از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کلاس معارفی است.
وی همچنین از برگزاری کلاس‌های مهدویت مقدماتی، مهدویت تکمیلی و مهدویت برای نوجوانان و کودکان در آستان بانوی کرامت درترم جدید خبر داد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha