جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مصائبی

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: امسال در تمامی شهرستان‌ ها‌ی استان یک مرکز تخصصی قرآنی راه اندازی می شود که تاکنون قریب به ۱۰ مرکز افتتاح شده و بقیه طی روزهای آتی افتتاح می‌ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت ‌الاسلام علی مصائبی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، امروز در مراسم اختتامیه مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات اوقاف استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: مسابقات قرآنی در اوقاف بخش‌ های مختلفی دارد که از مرحله‌ شهرستانی شروع شده سپس مراحل استانی، کشوری و بین ‌المللی پیگیری می ‌شود، در این دوره از مسابقات نیز ۴۳ نفر برگزیده شده و به مرحله کشوری راه یافتند.

وی با بیان اینکه در مرحله شهرستانی مسابقات، 2 هزار نفر شرکت داشتند، خاطرنشان کرد: با احتساب شرکت ‌کنندگان در مسابقات قرآنی زیر ۱۸ سال که توسط آموزش و پرورش با همکاری اوقاف و امور خیریه انجام می‌ گیرد، در مجموع 6 هزار نفر در مسابقات قرآنی استان آذربایجان شرقی شرکت کردند.

حجت الاسلام مصائبی تصریح کرد: از میان ۲ هزار شرکت ‌کننده در مسابقات شهرستانی، ۴۹۴ به مرحله استانی راه یافته و طی روزهای ۱۴ الی ۱۷ تیر رقابت کردند.

وی با بیان این‌که برای ارتقا سطح متسابقین، پیش از برگزاری مسابقات اقدام به برگزای کلاس‌های رفع اشکال کردیم، افزود: امسال در تمامی شهرستان‌ ها‌ی استان یک مرکز تخصصی قرآنی خواهیم داشت که تاکنون قریب به ۱۰ مرکز افتتاح شده و بقیه طی روزهای آتی افتتاح می‌ شود.

حجت‌ الاسلام مصائبی در پایان با بیان اینکه در مسابقات قرآنی نیاز به فراهم کردن زیرساخت و همچنین کمک مسئولان داریم، افزود: اگر همت کرده و زیر ساخت‌ ها و زمینه را فراهم کنیم، بدون شک تعداد شرکت‌ کنندگان بیشتر شده و استعدادهای جوانان و کودکان شکوفا می ‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha