چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سید مهدی قریشی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: اگر از رهبری و ولایت فقیه پیروی و حمایت نکنیم روزی خواهد آمد که این پرچم به زمین خواهد افتاد و سرنوشت امت اسلامی در دست یهود و سایر فرقه ها قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از تهران، حجت الاسلام والمسلمین قریشی امروز در جمع گروه کثیری از طلاب اردوی آموزشی- تربیتی و بصیرتی «لاحقان ولایت» که در مجتمع سید الشهداء(ع) آبعلی برگزار شد، بر لزوم توجه به تقوای الهی و تزکیه نفس تأکید کرد و گفت: براساس روایات اهل بیت(ع)  تنها راه نجات از گرفتار و بلاها، داشتن تقوای الهی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: خدای متعال نه حقی را ضایع می کند و نه بدی کسی را در پرونده دیگری می نویسد و اگر کسی با خدا باشد، حضرت باری تعالی دشمنان را از او دور می کند و از گمراهی نجات می دهد. در روز قیامت هم از جایگاه برتری برخواردار خواهد بود و از نعمت های بهشتی بهره خواهد برد.

وی با اشاره به راه رسیدن به تقوای الهی، گفت: بهترین زمان و راه رسیدن به تقوای الهی، دوره جوانی و باور داشتن روز قیامت است. بسیاری از افراد در همین دوران توانستند به تقوای الهی برسند و نور حقیقت را در درون خود روشن کنند و به جایگاه بسیار با ارزشی نائل آیند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: از جمله رسالت های علما، امر به معروف ونهی ازمنکر و تعلیم و تربیت است و اگر نسبت به رسالت خود بی تفاوت باشند، فردای قیامت مسئول خواهند بود.

امام جمعه ارومیه بابیان این که یکی از رسالت های مهم حوزویان دفاع از ولایت فقیه و تبیین آرمان های انقلاب است، افزود: در روایتی آمده است «اگر کسی توحید و ولایت فقیه را نفی کند، خدا او را نمی بخشد».  

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: الان در شرایطی هستیم که ولایت فقیه نیازمند حمایت، دفاع و پیروی است. اگر از رهبری و ولایت فقیه پیروی و حمایت نکنیم روزی خواهد آمد که این پرچم به زمین خواهد افتاد و سرنوشت امت اسلامی در دست یهود و سایر فرقه ها قرار خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین بر فهم و تحلیل درست مبانی ولایت فقیه تأکید کرد.

313/40

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha