جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه علمیه مشکات اندیشه خواهران

حوزه/ خانم حبیبی گفت: با توجه به این که مهلت ثبت نام در سایت مرکز مدیریت حوزه خواهران به اتمام رسیده است، متقاضیان ورود به مدرسه علمیه مشکات اندیشه خواهران تا ۲۵ تیرماه فرصت دارند با مراجعه حضوری در این حوزه علمیه ثبت نام کنند.

خانم فاطمه حبیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته 60 نفر در دو بخش تمام وقت و پاره وقت بعد از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی و احراز صلاحیت های لازم در مدرسه علمیه مشکات اندیشه پذیرش خواهند شد.

وی افزود: متقاضیان ورود به مدرسه علمیه مشکات اندیشه خواهران تهران ابتدا باید در سایت WHC.IR ثبت نام کنند و سپس در آزمون کتبی و ورودی شرکت و نهایتا بعد از مصاحبه شفاهی و بررسی شرایط داوطلب، پذیرش نهایی انجام می پذیرد.

 حبیبی خاطرنشان کرد: هم اکنون با توجه به اتمام ثبت نام در سایت مرکز مدیریت خواهران، افرادی که تمایل دارند در این مدرسه علمیه ثبت نام کنند می توانند تا 25 تیرماه با مراجعه حضوری به محل مدرسه علمیه مشکات اندیشه به نشانی خیابان نلسون ماندلا (آفریقای شمالی)، بالاتر از پل میرداماد، کوچه آناهیتا، پلاک ۶ ثبت نام کنند. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha