شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان گفت: تجاوز اخیر رژیم به فرودگاه تی۴ دلیلی است بر اینکه رژیم احساس خطر بزرگی می کند و می خواهد که از تکفیری ها در جنگ های آینده که اعلام کردند وارد حومه قنیطره می شوند، حمایت کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه ای رؤسای سه گانه کشور را به تشکیل هر چه سریعتر دولت دعوت کرد و گفت: اگر نخست وزیر نمی تواند دولت تشکیل دهد به ملت بگوید و مشخص کند که چه کسی مسئول این تأخیر است.

تجمع علما از سوی دیگر اشاره کرد: امت ما به ویژه ملت قهرمان فلسطین در میدان مبارزه با محور شرارت صهیونیستی آمریکایی حضور گسترده دارد، این در حالی است که دولت آمریکا بر سرکوب اراده ملت ها و تسلیم کردن آنان اصرار می ورزد و می خواهد "قراردادن قرن" که هدفش عقب نشینی فلسطینی ها از بیشتر اراضی فلسطین و حاکمیت آن است، اجرایی کند.

تمامی رهبران فلسطینی با "قرارداد قرن" مخالفت کنند

علمای لبنان از فعالیت های کمیته ملی راهپیمایی بازگشت و رفع محاصره فلسطین حمایت کرد و از ملت فلسطین خواست که در ساحل غزه برای همراهی با مرحله دوم کشتی های آزادی حضور یابند.

این تجمع از تمامی رهبران فلسطینی خواست که با "قرارداد قرن" مخالفت کرده و با تحریم ها و مجازات مقابله کنند؛ چراکه ممکن نیست هیچ فلسطینی به این خواری و ذلّت تن بدهد.

برخی کشور های عربی و اسلامی مسئله فلسطین را باری بر دوش خود می دانند

تجمع علما همچنین خواستار عدم توجه به خیانت های برخی کشور های عربی و اسلامی که به دنبال توجیه این قرار داد هستند، شد و گفت: آن ها هیچ وقت در کنار ملت فلسطین نبودند و مسئله فلسطین را باری بر دوش خود می دانند و برای رهایی از آن و حفظ تخت پادشاهی خود به هر کاری دست می زنند.

رژیم صهیونیستی احساس خطر کرده و از تکفیری ها حمایت می کند

تجمع علمای مسلمان دستاورد های میدانی اخیر سوریه، به ویژه تأمین امنیت راه دمشق - عمان را رئیس جمهور سوریه تبریک گفت و اشاره کرد: این طبیعی است که رژیم صهیونیستی به پایگاه های نظامی سوریه تجاوز کند. تجاوز اخیر رژیم به فرودگاه تی۴ دلیلی است بر اینکه رژیم احساس خطر بزرگی می کند و می خواهد که از تکفیری ها در جنگ های آینده که اعلام کردند وارد حومه قنیطره می شوند، حمایت کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha