پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فیلم سازی

حوزه/ عضو هیئت علمی جامعه الزهرا(س) تصریح کرد: بدون تردید تعامل و ارتباط مستمر حوزویان با فیلمسازان و سریال سازان به تولید آثار فاخر و متعهدانه کمک خواهد کرد.

زهرا تاجیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که قطعاً برگزاری نشست های تخصصی میان هنرمندان و طلاب و روحانیون به خصوص در زمینه های نقد و بررسی فیلم ها و سریال ها توأم با برکات قابل توجهی خواهد بود، ابراز داشت: ما امروز در دورانی به سر می بریم که فیلم و سریال مخاطبان انبوهی دارد و لذا در سایه تعامل و هم اندیشی اهالی دین و اهالی هنر می توان به خلق آثاری ارزشمند دست زد که تاثیر قابل توجهی در جامعه داشته باشد.
وی افزود: برگزاری نشست های تخصصی نقد و بررسی آثار از جمله همین نشست نقد و بررسی سریال سر دلبران به همت خبرگزاری حوزه، اقدام بسیار خوبی است که باید این گونه برنامه ها با هدفمندی مناسب تداوم داشته باشد تا آثار و برکات آن را بهتر و بیشتر در سطح جامعه ، مشاهده و رصد کنیم.
عضو انجمن تعلیم و تربیت اسلامی حوزه علمیه قم همچنین اضافه کرد: این گونه جلسات و نشست ها در واقع به درک و مفاهمه هنرمندان و فیلمسازان با حوزویان کمک شایان توجهی می کند به خصوص این که این مهم می تواند منجر به رسیدن به یک زبان مشترک برای برقراری شکلی از همکاری ها و تعاملات به منظور تولید فیلم و سریال های دینی شود.
وی اظهار داشت: خوشبختانه در وضعیت کنونی چه در حوزه های علمیه برادران و چه حوزه های علمیه خواهران، یک نوع اقبال و علاقه مندی برای کمک به تولید و نشر هنر متعهد و تاثیرگذار وجود دارد، ضمن آن که در حال حاضر ما در حوزه های علمیه افراد نخبه و متخصصی در زمینه نقد و تحلیل فیلم های سینمایی و نیز سریال های تلویزیونی داریم که نظرات کارشناسی این افراد به ارتقای سطح کیفی آثار و رفع نقاط ضعف آن ها کمک می کند.
313/8

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha