جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین هادی ملکوتی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری ولایتمداری را از ویژگی های منحصربفرد ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین علی ملکوتی، عضو مجلس خبرگان رهبری، سه شنبه شب در جمع کارکنان تیپ ارتش جمهوری اسلامی مستقر در آذربایجان شرقی، ابراز داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حفاظت از ارزش های معنوی، از نیروهای نظامی با اقتدار دنیا محسوب می شود.

وی افزود: دشمنان هر لحظه به فکر تجاوز به میهن اسلامی هستند اما اقتدار نظامی نیروهای مسلح ایران، باعث شده تا دست به کار خطایی نزنند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: استقلال نیروهای مسلح و عدم وابستگی به صنعت دفاعی بیگانگان و قدرت و توان بالا در حوزه عملیاتی، امتیازهای بی نظیر ارتش ایران در دنیاست.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به تفاوت و تمایز ارتش جمهوری اسلامی ایران با دیگر ارتش ‌های جهان، عنوان کرد: ارتش ما یک ارتش ولایی است و تنها ارتشی است که در جهان، تابع ولایت است و به درجه ‌ای رسیده که مقام معظم رهبری از آن به عنوان شجره طیبه یاد می‌ کند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی با بیان اینکه ماموریت ‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، ماموریت ‌های الهی است، گفت: ارتش ما با ایمان است و پایبندی به مسائل معنوی و ایمان و همبستگی و روحیه ایثار و فداکاری، ارتش ما را از ارتش‌ های دنیا متمایز می ‌کند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نیروهای نظامی ما نه برای دنیا، نه برای ثروت و قدرت و نه برای سلطه گری بلکه برای خدا خدمت می کنند، گفت: ارتش ما یک ارتش مردمی است و میان نیروهای مسلح و مردم هیچ فاصله ای وجود ندارد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha