سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
زهرا سهرابی

حوزه/ معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان از برگزاری مرحله استانی مصاحبه علمی تخصصی استعدادهای برتر مدارس خواهران استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اصفهان، زهرا سهرابی با اعلام این خبر گفت: امور نخبگان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با همکاری معاونان پژوهش استان ها فراخوان استعدادهای برتر (ناب4) را ویژه طلاب سطح 2 و 3 و 4 با هدف شناسایی طلاب نخبه و دارای استعداد برتر در عرصه های آموزش، پژوهش و تبلیغ و امور فرهنگی برگزار نموده است.

معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان تصریح کرد: فراخوان و شناسایی طلاب استعداد های برتر در سه مرحله با عنوان ناب صورت گرفته و اینک در مرحله چهارم  تحت عنوان ناب 4 مشغول به فعالیت می باشیم.

وی افزود: پس از بررسی پرونده طلاب شرکت کننده در فراخوان ناب 4 از سوی معاونت پژوهش استان و مصاحبه آن که روز جمعه 22 تیرماه سال جاری در مدیریت استان برگزار می گردد، طلابی که امتیاز لازم را کسب نمایند به مصاحبه کشوری  که در مرکز قم برگزار می گردد دعوت خواهند شد.

سهرابی خاطرنشان کرد: محدوده و منابع مطالعاتی مصاحبه­ های علمی در هردو مرحله استانی و کشوری از دروس فقه، اصول و عقاید دوران تحصیل طلاب است و اسامی طلابی که در عرصه های تبلیغ و پژوهش مورد تایید قرار خواهند گرفت، در اداره امور نخبگان مرکز بررسی و واجدین شرایط  متعاقبا معرفی و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha