پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
۱

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرادبیگی بر ضرورت رسیدگی به وضع معیشتی مردم تأکید کرد و گفت: مردم از لحاظ معیشت اقتصادی در تنگنا هستند و مسئولین باید پیام مردم را دریافت کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه شورای معاونان حوزه علمیه ایلام اظهار داشت: در این برهه زمانی دشمن هجمه سنگینی در مباحث فرهنگ، خانواده، روابط اجتماعی و سبک زندگی اسلامی ایرانی علیه مردم ایران وارد می‌کند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام تصریح کرد: اگر بخواهیم در مقابل این هجمه‌های دشمن درست و منطقی ایستادگی کنیمف باید حوزه‌ها روش های کیفی از لحاظ علمی، معنوی و اخلاقی داشته باشند تا هر طلبه بتواند به رسالت اصلی خود که تبلیغ دین خداست، به خوبی عمل کند و در مقابل هجمه‌های دشمن بایستد.

وی افزود: امام صادق(ع) در نهضت علمی و فرهنگی توجه به رشد علمی و اخلاقی شاگردان داشتند و شاگردانی بر اساس همین معیارها تربیت کردند که در اقصی نقاط دنیای اسلام که بتوانند اسلام ناب را به دنیا معرفی کند و در مقابل شبهات و هجمه‌های بیگانگان بایستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرادبیگی با بیان این که حوزه علمیه باید محلی برای ایجاد امید، نشاط و دلگرمی مردم باشد، خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه استان باید تقویت شوند تا طلابی را تربیت کنند که در مقابل شبهات و هجمه‌های دشمن علیه اسلام، خانواده و سبک زندگی اسلامی ایرانی ایستادگی کنند.

مدیر حوزه علمیه ایلام در پایان افزود: مردم از لحاظ معیشت اقتصادی در تنگنا هستند و مسئولین باید پیام مردم را دریافت کنند. مقام معظم رهبری فرمودند که «مطالبات مردم و مشکلات معیشتی اقتصادی آن‌ها موردتوجه مسئولیت قرار گیرد».

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha