چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
آیت الله قبلان

حوزه/ آیت الله قبلان بر ضرورت تلاش جدی برای بازگشت آوارگان سوری به کشور خود تاکید کرد و گفت: بازگشت آوارگان سوری همراه با امنیت به کشور خود، خواسته تمام مردم لبنان است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» امروز چهارشنبه کریستف مارتین  رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ در لبنان با آیت الله عبدالامیر قبلان رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان دیدار کرد.

مارتین در این دیدار گزارشی از مهم ترین فعالیت های کمیته بین المللی صلیب سرخ در لبنان و حمایت این کمیته از صلیب سرخ لبنان و کمک به آوارگان فلسطینی و سوری به آیت الله قبلان ارائه کرد و طرفین در ادامه درباره موضوع بازگشت آوارگان سوری به سوریه بحث و تبادل نظر کردند.

طرفین در این دیدار تاکید کردند لبنان بیش از این تحمل پذیرش تبعات حضور آوارگان و پناهجویان را ندارد و بازگشت آنها به کشورهای خود امری ضروری است.

آیت الله قبلان در این دیدار تاکید کرد: ما به فعالیت های صلیب سرخ در لبنان خوش بین هستیم و بر این باوریم که نیروها و اعضای صلیب سرخ در حال فداکاری در راه خدمت به بشریت هستند و ما نیز از هر تلاشی که برای خدمت به انسان ها باشد حمایت می کنیم.

ایشان در ادامه سخنان خود بر ضرورت تلاش جدی برای بازگشت آوارگان سوری به کشور خود تاکید کرد و گفت: حضور این آوارگان در لبنان پیامدهای دشواری برای لبنان دارد و این در حالی است که کمک های بین المللی به لبنان نیز خجالت آور است و از این رو بازگشت آوارگان سوری همراه با امنیت به کشور خود، خواسته تمام مردم لبنان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha