پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حسن غفاری فر

حوزه/ عضو انجمن مطالعات اجتماعی حوزه علمیه قم تصریح کرد: بی شک مقابله با گسترش بدحجابی ، نیازمند دغدغه مندی و هوشیاری بیش از پیش همه متدینین جامعه است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن غفاری فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، ابراز داشت: اگر متدینین جامعه از باب ضرورت اهتمام به فریضه امر به معروف و نهی از منکر نسبت به پدیده شوم بدحجابی و بی عفتی در جامعه ، حساسیت و دغدغه لازم را نداشته باشند، فضای فرهنگی و اخلاقی جامعه به سمت و سویی می رود که دشمنان ما می خواهند.

وی افزود: متاسفانه در سال های اخیر حتی در شهرهای مذهبی ما مثل قم و مشهد نیز شاهد مظاهر قابل توجهی از بدحجابی و بدپوششی هستیم که باید با مقابله جدی با این مسایل البته از راه درست خود، نسبت به حفظ و صیانت از فضای معنوی این قبیل شهرها اقدام کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) همچنین گفت: در این راستا نیازمند بهره گیری از همه راهکارها و ابزارهای فرهنگی، قانونی، رسانه ای و اجتماعی هستیم و نمی توان صرفاً به یکی دو ابزار اکتفا کرد و مهم تر از همه این که هم مردم و خانواده ها و هم مسئولان و نخبگان جامعه به این مسایل دقت نظر و حساسیت لازم را داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha