سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
عیادت از مصدومان تصادف سنندچ

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان از مصدومان سانحه دلخراش برخورد تانکر حامل مواد سوختی با اتوبوس مسافربری در شهر سنندج عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان علاوه بر عیادت از مجروحان این سانحه دلخراش، از بازماندگان جانباختگان این حادثه تلخ هم دلجویی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در عیادت از مصدومان این حادثه، گفت: حادثه بسیار تلخ و تاسف باری بوده و ما آرزوی صبر برای بازماندگان و همچنین شفای عاجل برای مصدومان را از خداوند خواستاریم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی با اشاره به این که همه برای شفای مصدومان و شفاعت جانباختگان این حادثه باید دعا کنیم، اظهار داشت: از خداوند منان می خواهیم روح درگذشتگان این حادثه دردناک را قرین رحمت درگاه خود قرار دهد و به خانواده بازماندگان این حادثه دردناک صبر عطا بفرماید.

                                

گفتنی است، در حادثه سنندج یک دستگاه اتوبوس مربوط به تعاونی دیدار سیر با 11 مسافر به مقصد تهران از ترمینال سنندج خارج می‌شود که حدود ساعت 20 دقیقه بامداد چهار شنبه و پس از سوارکردن 3 مسافر دیگر در بلوار دکتر حسینی، یک تانکر سوخت با آن برخورد می‌کند که همزمان با انفجار تانکر، اتوبوس نیز دچار حریق می‌شود

در این تصادف علاوه بر تانکر سوخت و اتوبوس، یک دستگاه پراید و یک دستگاه وانت نیز دچار حریق شده و کاملا در آتش سوختند.

                                 

                                 

                                 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha