چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام طهماسبی

حوزه/ فرزند امام جمعه فقید شهرستان الوند از حضور بی نظیر مردم و مسئولان در مراسم تشییع وتدفین و مجالس ترحیم آن روحانی مردمی و خدوم قدردانی کرد.

حجت الاسلام محمد جواد طهماسبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: مرحوم حجت الاسلام طهماسبی دغدغه مشکلات مردم و همچنین حضور طلاب و روحانیون در عرصه های مختلف را داشت و همیشه در بیانات خود به مسئولین توصیه می کر د که برای رفع مشکلات مردم به خصوص جوانان تلاش وافر داشته باشند.

فرزند امام جمعه فقید الوند ضمن قدردانی از آحاد مردم استان قزوین به خصوص شهرستان های الوند و قیدار استان زنجان، بیان کرد: از همه مردم همیشه در صحنه و انقلابی الوند و قیدار، علما، روحانیون، نماینده ولی فقیه در قزوین، استاندار، مسئولان دستگاه های اجرایی، امنیتی و انتظامی، اصحاب رسانه به ویژه رسانه ملی که با حضور خود به تشییع این عالم انقلابی و  شاگرد مکتب امام صادق(ع) شکوه و عظمت بخشیدند تقدیر و تشکر می کنیم .

حجت الاسلام طهماسبی خاطرنشان کرد: این شکوه و عظمت نشان از عشق و علاقه مومنین به روحانیت دارد و امیدواریم با دعای خود که از قلب هایی عاشق سرازیر می شود، آن عالم فقید را بهره مند بفرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha