سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بازدید هیئت رئیسه جامعه المصطفی از مجتمع پردیس خواهران

حوزه/ اعضای هیئت رئیسه جامعه المصطفی، با حضور در پردیس مجتمع خواهران المصطفی در پردیسان، از روند پیشرفت این پروژه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله اعرافی در جلسه شورای جامعه  المصطفی(ص) که در محل پروژه برگزار شد، از استقرار بخش خواهران جامعه المصطفی(ص) در این مجتمع از ابتدای سال تحصیلی جدید خبر داد و از همه دست اندرکاران پیشبرد پروژه، به ویژه خیرین که نقش مهمی در تامین اعتبارات مجتمع پردیس خواهران المصطفی داشتند، تقدیر به عمل آورد.

مدیر حوزه های علمیه ادامه داد: هر انتقال و کار جدیدی با مشکلات و دشواری هایی مواجه است؛ اما بر اساس پیش بینی ما، با تکمیل این پروژه، امکان پوشش حدود بیست هزار نفر از طلاب خواهر غیرایرانی در پردیس خواهران المصطفی محقق می گردد که فصل جدیدی در آموزش بخش خواهران المصطفی را رقم خواهد زد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری اجلاس مدیران و گردهمایی دانش آموختگان المصطفی در هفته های آینده، خواستار مشارکت و همکاری همه بخش ها در برگزاری مناسب این دو برنامه مهم جامعه المصطفی شد.

آیت الله اعرافی همچنین با اشاره به تشکیل کارگروهی به منظور ساماندهی برنامه تابستانی المصطفی، خاطرنشان کرد: این کارگروه با مشارکت همه معاونت ها و بخش های مختلف، طرح جامع استفاده بهینه از تعطیلات، به ویژه تعطیلات تابستان را تدوین خواهد نمود.

گفتنی است: در ادامه این جلسه، آقای مثنوی، معاون اداری مالی جامعه المصطفی، ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه پردیس خواهران المصطفی، خاطرنشان ساخت: بخش قابل توجهی از اعتبارات این پروژه با مشارکت خیرین تامین گردیده است.

شایان ذکر است: در ادامه، اعضای شورای جامعه المصطفی درباره مسائل مختلف پیشبرد این پروژه به گفت وگو و تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha