جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بحرین

حوزه/ فاطمه الحواج وکیل بحرینی از "امیره حسن یوسف الامام" به خاطر حمله وی به شیعیان بحرین و بی احترامی به اعتقادات دینی آنان، شکایت کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، فاطمه الحواج وکیل بحرینی از "امیرة حسن یوسف الامام" به خاطر حمله وی به شیعیان بحرین و بی احترامی به اعتقادات دینی آنان، شکایت کرد.

در این شکایت‌نامه که تحویل دادستان کل بحرین داده شده، آمده است که این فرد مصری که دارای تابعیت بحرینی است در صفحه تویتر اقدام به نفرت پراکنی و تحریک علیه شیعیان بحرین کرده و بعد از مشخص شدن این مسئله اقدام به حذف صفحه خود کرده است.

وی در صفحه خود شیعیان را به شدت مورد بی احترامی قرار داده و دسته های عزاداری آنان را به سخره گرفته است.

فعالان بحرینی قبل از حذف صفحه این فرد مصری، از توییت های وی عکس گرفته و در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند.

امیره الحسن بانوی مصری که دارای تابعیت بحرینی است نامزد انتخابات پارلمان آینده شده است، این درحالی است که شهروندان بحرینی برای مخالفت با رژیم آل خلیفه و سیاست های آن علیه ساکنان اصلی بحرین در انتخابات شرکت نمی کنند، لذا افراد خارجی دارای تابعیت در نامزدی انتخابات شرکت می کنند.

الحواج وکیل بحرینی از اقدام این تبعه بحرینی به ناسزاگویی و توهین به ساکنان اصلی و شیعه بحرین برای دستیابی به مناصب انتقاد کرد و از وی خواست اصالت خود را فراموش نکند.

شهروندان و فعالان بحرینی در به نتیجه رسیدن این شکایت و به خصوص مسائلی که مربوط به اهانت علیه اعتقادات ساکنان اصلی بحرین است، اظهار تردید کرده و گفتند: این تجاوز و بی احترامی بخشی از سیاست رسمی  آل خلیفه است و برخی مسئولین دستگاه امنیتی و نظامی نیز مرتکب تجاوز علیه شیعه شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha