سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه نکا

عضو شورای حوزه علمیه مازندران بر ضرورت شناسایی و برخورد قانونی و قاطع با سوداگران اقتصادی تأکید کرد و گفت: دستگاه قضا و دیگر بخش های نظارتی و متولی این بخش نباید هیچ تسامحی در برخورد با مفسدان اقتصادی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان نکا با اشاره به تلاش جبهه استکبار برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بر ضرورت هماهنگی همه بخش های کشور به منظور خنثی این توطئه ها تأکید کرد.

وی با بیان این که با وحدت و همبستگی داخلی می توانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم و دشمن را رسوا کنیم، افزود: دشمن با استفاده از برخی رسانه ها تلاش می کند فضای روانی داخل کشور را متشنج کند.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت برنامه ریزی مناسب در کشور به منظور حفظ آرامش مردم در شرایط جنگ روانی دشمن تأکید کرد و بیان داشت: مردم با بصیرت و انقلابی ما نیز نباید به دروغ پردازی های برخی رسانه ها توجه کنند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که هدف دشمن از هم گسیختگی اقتصادی در داخل کشور است، خاطرنشان کرد: متأسفانه عدم نظارت کافی در بخش های مختلف اقتصادی کشور نیز موجب بروز مشکلاتی در این حوزه شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که دولت باید نظارت خود را بر بخش های اقتصادی کشور دقیق تر کند، بیان داشت: نباید این گونه باشد که برخی سوداگران اقتصادی از این فرصت با هدف مال اندوزی آرامش اقتصادی کشور را بر هم بریزند و امنیت اقتصادی به خطر بیفتد.

امام جمعه نکا، مشکلات اقتصادی امروز کشور را نتیجه بی تدبیری برخی مسؤولان و عدم تحقق وعده های اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: وجود نوسانات اقتصادی نشان دهنده عدم نظارت و تدبیر مناسب از سوی مسؤولان است.

مسؤول مدرسه علمیه مسجد جامع نکا با بیان این که مسؤولان به جای حرف زدن و شعار دادن در عمل، اقدامی مشخص انجام دهند، تصریح کرد: امروز یکی از مهم ترین مسائلی که نیاز و مطالبه نخست مردم بازگشت آرامش اقتصادی به کشور است.

حجت الاسلام لائینی بر ضرورت شناسایی و برخورد قانونی و قاطع با سوداگران اقتصادی تأکید کرد و گفت: دستگاه قضا و دیگر بخش های نظارتی و متولی این بخش نباید هیچ تسامحی در برخورد با مفسدان اقتصادی داشته باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که دولت مفسدان اقتصادی را به مردم معرفی کند تا مردم بدانند چه کسانی عامل بحران های اقتصادی در داخل هستند، خاطرنشان کرد: نباید تنها به منظور تأمین منافع نامشروع چند نفر امنیت اقتصادی کشور و مردم به خطر بیفتد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم نیز باید اخبار رسمی در حوزه مسائل اقتصادی را از رسانه های رسمی و مورد تأیید دنبال کنند، تصریح کرد: رسانه های معاند با همراهی برخی افراد مغرض داخلی در تلاش هستند تا با انعکاس اخبار دروغین در فضای عمومی کشور تشنج ایجاد کنند.

حجت الاسلام لائینی همچنین به تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایجاد وفاق و همدلی میان قوای سه گانه به منظور مقابله با هجمه های اقتصادی دشمنان اشاره کرد و گفت: مسؤولان کشور باید با وحدت و همدلی زیر چتر رهبری معظم انقلاب، مشکلات و بحران ها را خنثی کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با انتقاد از افرادی که دائماً در حال پمپاژ یأس و ناامیدی در داخل کشور هستند، افزود: کسانی که رفتاری این گونه ای دارند خواسته و یا ناخواسته در حال کمک کردن به پروژه دشمنان انقلاب هستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha