چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شهید ایمان یوسفی

حوزه/ ایمان که راه حضرت علی اکبر(ع) امام حسین(ع) را دنبال می‌کرد، همیشه از شهادت به همسرش می‌گفت، و سرانجام در ظهر روز چهارشنبه، در حالی که ما سرگرم زندگی ماشینی بودیم، او در گرمای کویر به دست اشرار به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، هنوز هم جوانانی از جنس تقوا، اخلاص و ایمان وجود دارند که حاضر نیستند بگذارند اشرار، ذره ای به اهداف شوم خود در کشور برسد.

هنوز هم جوانانی هستند که جان را در کف اخلاص نهاده تا مدافع وطن شوند، مدافعی که آروزیش شهادت بود.

اگر تصویر پروفایل گوشی اش را نظاره کنی، همه تصاویر حاکی از عشق به شهادت و عشق به حضرت زینب(س) در آن ها موج می زد.

هنوز از ازدواجشان چند سالی سپری نشده بود، هنوز از خاطراتشان چندان نگذاشته بود که ایمان بر سر عهد و پیمان با خدا وفادار ماند، ایمان چون ایمانش قوی بود همسر را تنها گذاشت تا به هدف بزرگترش یعنی شهادت برسد.

ایمان که راه حضرت علی اکبر(ع) امام حسین(ع) را دنبال می‌کرد، همیشه از شهادت به همسرش می‌گفت و سرانجام در ظهر روز چهارشنبه، در حالی که ما سرگرم زندگی ماشینی بودیم، او در گرمای کویر به دست اشرار به شهادت رسید.

سردار مجید شجاع در دیدار با خانواده شهید ایمان یوسفی اظهار داشت: شهید یوسفی یکی از نیروهای بسیار خوب، پرتلاش، زحمت کش و فردی سالم و آشنا به منطقه کویر بود.

وی افزود: این شهید جزء نیروهای عملیاتی به حساب می آمد، هر زمانی که بحث درگیری و حضور اشرار عنوان می شد، شهید یوسفی از جمله نیروهایی به شمار می رفت که در عملیات شرکت می کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: اشرار مسلح توانسته بودند از مشهد و حوزه خراسان رضوی بگریزند و وارد محدوده شهرستان فردوس و سپس به سمت کویر سه قلعه، سرایان، دیهوک و در نهایت منطقه خور شوند.

سردار شجاع تصریح کرد: مسیر تردد اشرار توسط نیروهای انتظامی استان شناسایی می شود، و از طرفی به دلیل اینکه محورهای کویر توسط یگان های تکاوری بسته شده بود، مأموران انتظامی پاسگاه خور در محلی آن ها را محاصره کرده و درگیر می شوند، و موفق به متوقف کردن خودروی آن ها می شوند، اما متاسفانه اشرار مسلح پیاده دست به فرار می زنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهید یوسفی از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، در همان محل درگیری جان خود را از دست می دهد وعلی رغم اینکه هلی کوپر و آمبولانس نیز در محل حاضر شدند، اما مثمر ثمر واقع نگشته و این شهید به فیض بزرگ شهادت نائل می آید.

فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر نیروهای انتظامی برای دستگیری اشرار مسلح در کویر حضور دارند.

سردار شجاع یادآور شد: قریب به 1.5 تن مواد مخدر، سلاح های آرپی جی و... از داخل ماشین اشرار، ثبت و ضبط شده است.

وی بیان کرد: امید است که تلاش های مأموران نیروی انتظامی استان به نتیجه برسد و این افراد دستگیر شوند.

عموی شهید نیز در این دیدار گفت: این شهید قابل وصف نبوده و به معنای واقعی، انسان کاملی به شمار می آمد، و هر زمانی که از عملیات به خانه برمی گشت، مکررا از شهادت سخن می گفت و پیوسته به یاد شهادت بود.

وی ادامه داد: اگر بخواهم خود را با این شهید مقایسه کنم، هیچ خواهم بود، زیرا این شهید به همگان کمک کرده و کسی را ناامید نمی کرد.

عموی شهید یادآور شد: به نظرم شهادت واقعی نصیب ایمان شد، زیرا فردی فرهیخته و پاک بود و عشق به شهادت در چهره اش موج می زد.

وی با بیان اینکه این شهید با شهادت خود بزرگ شد، افزود: در هر مکان و زمانی که بحث از عملیات و شهادت می شد، شهید یوسفی داوطلبانه حضور می یافت تا بتواند به هدف اصلی خود برسد.

عموی شهید عنوان کرد: شما عزیزان نیز دعا کنید تا خداوند این شهید را از این خانواده قبول کند و ما نیز بتوانیم راه شهید را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha