جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای یکی از تله های اصلی دشمنان برای دانش آموزان است و با راه انداختن کانال های ماهواره ای و شبکه های مجازی به ایران اسلامی هجوم آورده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، امروز در مراسم آغاز طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی خواهران آذربایجان شرقی، در اردوگاه الغدیر تبریز، اظهار داشت: دشمن برای از بین بردن نام و یاد شهیدان گرانقدر نقشه های زیادی دارد ولی با آگاهی، بصیرت و هوشیاری دانش آموزان موفق نخواهد شد.

رئیس شورای حوزه علمیه آذربایجان شرقی افزود: 36 هزار دانش آموز برای دفاع از انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند و دانش آموزان امروز هم باید راه این شهیدان را با بصیرت و آگاهی ادامه دهند.

وی با اشاره به ایجاد فتنه هایی همچون نامگذاری یک روز به عنوان چهارشنبه سفید و چادر برداشتن زن ها در این روز، گفت: دشمن با چنین نقشه های شوم درپی ضربه زدن به ایمان و حجاب زنان ایرانی است، فعالیت دشمنان در عرصه نابود کردن حجاب و عفاف و کمرنگ کردن ارزش ها بین بانوان به ویژه نسل جوان از هجمه های سنگین فرهنگی استکبار است و دانش آموزان انقلابی باید با هوشیاری کامل نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بر ضرورت ترویج فرهنگ شهادت طلبی در آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: آموزش پرورش می تواند با برگزاری دوره های مختلف فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل های آینده منتقل کند.

امام جمعه تبریز همچنین فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای را یکی از تله های اصلی دشمنان برای دانش آموزان عنوان کرد و گفت: در دوران 8 ساله دفاع مقدس جوانان کشورمان در مقابل زورگویان مقاومت کردند و امروز دشمن می داند در جنگ رو در رو نمی تواند مقابل ایران ایستادگی کند به همین علت با راه انداختن کانال های ماهواره ای و شبکه های مجازی به ایران اسلامی هجوم آورده است.

وی در پایان تصریح کرد: دوره های طرح ولایت می تواند با بالا بردن بصیرت و آگاهی در بین دانش آموزان آنها را به سوی آینده روشن سوق دهد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha