پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دوزدوزانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، با صدور پیام تسلیتی، آیت الله دوزدوزانی(ره) را دارای خدمات ارزشمندی به جامعه اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، با صدور پیام تسلیتی، رحلت عالم پارسا آیت الله حاج شیخ محسن دوزدوزانی(ره) عضو فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: این استاد برجسته حوزه های علمیه و روحانی پرهیزگار و پاک نهاد به خاطر تربیت شاگردان برجسته و طلاب علوم دینی و همچنین جوانان مومن و معرفت جوی، خدمات ارزشمند و ماندگاری به جامعه اسلامی و دل های مشتاق معارف اسلامی و عالم تشیع داشته است.

اینجانب فقدان خسارت بار این روحانی عالی مقام را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، مردم ولایت مدار و انقلابی آذربایجان و همچنین بازماندگان ایشان تسلیت عرض می کنم و برای آن سعید فقید، علو درجات و رحمت الهی از خداوند متعال مسالت دارم.

گفتنی است، آیت الله محسن دوزدوزانی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امروز در سن ۹۰ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به لقاء الله پیوست.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha