پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ اجتماع مردمی حافظان حریم خانواده در مصلای قدس قم

خز علی گفت: برخی مسئولین به اسلام و انقلاب پایبندی زیادی ندارند و امروزه انواع قرارداد‌ها را با بیگانگان بسته‌اند که بر اساس آن زنان ایران افرادی ناتوان عنوان شده‌اند که باید توانمند شوند، آن‌ها می‌خواهند زنان توانمند ایران را ناتوان و زیر سیطره فرهنگ غرب قرار دهند.

به گزراش گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» کبری خزعلی عصر پنجشنبه در اجتماع مردمی حافظان حریم خانواده که در مصلی قدس قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت میلاد حضرت معصومه(س)اظهار داشت: حضرت معصومه(س) ۲۵ سال پس از امام رضا(ع) به دنیا آمدند و در روایت از ایشان به‌عنوان شفیعه امت یاد شده است.

وی گفت: حضرت معصومه(س) همانند حضرت مریم(س) ازدواج نکردند و بنا بر تقدیر وارد قم شدند که این شهر به برکت وجود ایشان کانون علم و تدین شد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بانوان افزود: قم به برکت حضرت معصومه(س) معدن علوم اهل‌بیت(ع) شد و افرادی مانند امام خمینی(ره) را در خود پروراند که انقلاب اسلامی را پایه‌گذاری کرد و به امید خدا این انقلاب زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروزه براثر گسترش گفتمان انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی محقق شده، گفت: امروز عصر اطلاعات و ارتباطات است و باید از همه امکانات موجود برای زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) استفاده کنیم.

خز علی با اشاره به اینکه ما زنان ایرانی باید پیرو خط امام خمینی(ره) و رهرو مشی زندگی حضرت معصومه(س) و اهل جهاد، عفاف و حجاب باشیم، عنوان کرد: جامعه اسلامی در طول تاریخ همواره به مسئله عفاف و حجاب اهمیت می دادند و حتی زمانی که رژیم  طاغوت دستور به ممنوعیت حجاب داد علمای اسلام و مردم متدین سینه خود را سپر کردند و در مقابل این حکم ایستادند.

وی با بیان اینکه مردم ایران به تأسی از امام حسین(ع) و اهل بیت با همه وجود از اسلام دفاع می کنند، افزود: متأسفانه برخی از افراد مهم و مسئولان کشور به احکام اسلامی توجه نمی‌کنند و به اسلام و انقلاب پایبندی زیادی ندارند و امروزه انواع قرارداد‌ها را با بیگانگان بسته‌اند که بر اساس آن زنان ایران افرادی ناتوان عنوان شده‌اند که باید توانمند شوند، آن‌ها می‌خواهند زنان توانمند ایران را ناتوان و زیر سیطره فرهنگ غرب قرار دهند.

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان توضیح داد: قراردادی با کشور سوئد در خصوص توانمندسازی زنان منعقد شده، در حالی که 56 درصد از کودکان کشور سوئد نامشروع هستند حال چگونه کشوری که غرق در فساد و فحشا است می تواند به توانمندی زنان ما کمک کند؟.

وی گفت: علاوه بر آن در کتاب های اموزش و پرورش وارد شده اند و به دنبال این هستند که آموزه‌های دینی از کتاب‌های آموزشی حذف شود و به‌جای آن آموزه‌های سکولار و غربی قرار گیرد.

خزعلی به اشاره به نفوذی ها، مطرح کرد: نفوذی‌ها به دنبال این هستند که ارزش زن را تنها در امور کم ‌ارزشی مانند ورود به ورزشگاه‌ها مطرح کنند در حالی که ارزش زن بسیار بیشتر از این‌هاست.

وی با بیان اینکه: پنج سال ایران را زیر بار مذاکره با آمریکا بردند و صنعت هسته‌ای را تعطیل کردند، اما هیچ نتیجه‌ای در پی نداشت، گفت: امروزه افرادی می‌خواهند ایران زیر بار قراردادهایی برود که نتیجه آن چیزی جز بندگی استکبار جهانی نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha